plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۹۵۰
ریزش دلار پس از شکست جنگ روانی آمریکا

قدرت‌نمایی بانک مرکزی در افزایش ریال ایران در برابر دلار آمریکا موثر بود

آرامش و تصمیمات درست و به موقع، قدرت ریال ایران را افزایش می دهد
بر اساس آخرین معامله در ظهر امروز، قیمت دلار وارد کانال ۱۳ هزار تومان شد، در صرافی های مجاز نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا ۱۳۹۵۰ تومان و نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا ۱۴۰۵۰ تومان قیمت خورده است.
قدرت‌نمایی بانک مرکزی در افزایش ریال ایران در برابر دلار آمریکا موثر بود
به گزارش ایصال نیوز و بر اساس اعلام صرافی های تهران و دبی، این هفته را باید هفته قدرت نمایی ریال ایران در برابر دلار در بازار ارز دانست. ریزش آرام قیمت دلار که از اول هفته آغاز شده بود، امروز دوشنبه شدت بیشتری گرفت و ارزش دلار به کانال ۱۳ هزار تومان کشیده شد.
این کاهش قیمت ارز و افزایش قدرت ریال ایران در حالی از صبح امروز شدت گرفت که بازاریان و صرافی ها عمده ترین دلیل آنرا اعلام سیاست بانک مرکزی در حوزه درهم می دانند. برخی از فعالان اقتصادی می گویند: میزان مداخله بانک مرکزی حوزه درهم در روزهای اخیر قابل مقایسه با هیچ زمان دیگری نیست. شکست آمریکا در جنگ روانی رسانه ای علیه ایران و افزایش آرامش و اعتماد عمومی به رونق بازار و تولید از دیگر عوامل عمده کاهش ارزش دلار آمریکا و افزایش قدرت ریال در بازار ارز است. ادامه تصمیمات درست و به موقع مسئولان سیاسی و اقتصادی کشور می تواند این روند مثبت و امید بخش را سرعت ببخشد.
بر اساس آخرین معامله در ظهر امروز، قیمت دلار وارد کانال ۱۳هزار تومان شد، در صرافی های مجاز نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا ۱۳۹۵۰ تومان و نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا ۱۴۰۵۰ تومان قیمت خورده است.
انتهای پیام/*  
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما