plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۸۹۷۲

اسلامی: امیدواریم بتوانیم تاخیر ۲۲ ماهه در ساخت نیروگاه‌های اتمی را جبران کنیم

رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مذاکراتش با مقامات روس اتم در مسکو با اشاره به تاخیر ۲۲ ماهه در زمان بندی ساخت و راه‌اندازی دو پروژه نیروگاهی گفت: امیدواریم با زمان بندی که در این دور مذاکرات تفاهم می کنیم بتوانیم مانع از ادامه این تاخیر و جبران آن شویم.
اسلامی: امیدواریم بتوانیم تاخیر ۲۲ ماهه در ساخت نیروگاه‌های اتمی را جبران کنیم
به گزارش ایصال نیوز، محمد اسلامی پس از مذاکرات با مقامات روس اتم اظهار کرد: مذاکرات روز سه‌شنبه ما در امتداد قراردادها و تفاهم نامه هایی بود که بین دو کشور است و در چند سال گذشته به دلالیل گوناگون دچار کاستی هایی شده است. ما سعی کردیم در این دور از مذاکرات سنگ بنای جدیدی را با ساز و کارهای متفاوت پایه گذاری کنیم و تفاهم های اولیه هم انجام شد که البته همکاران ما دارند بخش های مختلف باقی مانده را مذاکره می کنند تا با تصویری روشن بتوانیم پروژه ها و برنامه ها در حوزه هسته ای را سریع تر به سرانجام برسانیم.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: همچنین درباره شرایطی که باید در رابطه با پرداخت های مالی مان ایجاد شود صحبت کردیم تا با زمان بندی‌هایی که الان تفاهم می کنیم بتوانیم بهتر عمل کنیم تا پروژه به تاخیر برخورد نکند و این ۲۲ ماه تاخیری که تا الان داشتیم، اولا بیشتر نشود، ثانیا با افزایش راندمان پروژه تاخیر را جبران کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز سه‌شنبه در راس هیاتی به منظور دیدار و گفت‌وگو با همتای روسی خود، آلکسی لیخاچف، رئیس شرکت دولتی روس اتم، وارد مسکو شد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما