plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۱۸۹۵۷

آماده باش ارتش انگلیس در پی شدت یافتن بحران سوخت در این کشور

انگلیس، برای مدیریت بحران سوخت ارتش را به حال آماده باش درآورد.
آماده باش ارتش انگلیس در پی شدت یافتن بحران سوخت در این کشور
دولت انگلیس دوشنبه شب از ارتش این کشور خواست برای مداخله جهت مدیریت بحران سوخت رسانی در سراسر این کشور به حال آماده باش در‌آید.

این فرمان در حالی از سوی دولت بوریس جانسون به ارتش ابلاغ شده که انگلیس چندی است با بحران کمبود سوخت در جایگاه‌های بنزین مواجه شده است.

در حال حاضر گفته می‌شود که حدود ۹۰ درصد پمپ بنزین‌ها در شهرهای بزرگ این کشور به کلی تخلیه شده و دولت مصمم است تا با کمک گرفتن از ارتش زمینه سوخت رسانی به جایگاه‌ها را فراهم کند.

کمبود راننده کامیون در بریتانیا مشکلی اصلی نقل و انتقال سوخت در سراسر این کشور عنوان شده و این مسئله بر حمل و نقل بسیاری از کالاهای اساسی از جمله مواد غذایی تاثیر گذاشته و قیمت‌ کالا و خدمات را نیز افزایش داده است.

بخش دیگری از بحران سوخت در بریتانیا به گزارش رسانه‌ها متاثر از ترس و وحشت ناشی از کمبود مایحتاج اولیه شهروندان است که سبب شده تا مردم برای تامین مضاعف آن به سوی فروشگاه‌ها هجوم آورند.

بحران کنونی سبب شده تا مردم با اتوموبیل‌های خود از پاسی از شب مقابل پمپ‌هایی که هنوز سوخت در آنها موجود است صف بکشند.

برخی رسانه‌ها نیز در گزارش‌هایی تصویری به وقوع درگیری در پمپ بنزین‌های پر ازدحام اشاره کرده و رانندگانی خشمگین را به تصویر کشیدند که بیم مواجه شدن با تامین سوخت و ناتوانی از رفتن به محل کار آنها را به جایگاه‌ها کشانده بود.

این شرایط همچنین سبب شده که سازمان‌ها و مراکز بهداشتی و پزشکی در خصوص مشکلات موجود بر سر عزیمت کارکنان و مراقب‌ها نزد بیماران زنگ خطر را به صدا درآوردند و برخی مدارس و موسسه‌های آموزشی نیز اعلام کنند در صورت تداوم بحران به آموزش از راه دور روی خواهند آورد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما