plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۸۸۳۵

اولیانوف: روابط ایران و آژانس تحت تاثیر سیاست فشار حداکثری آمریکا قرار گرفته است

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی با بیان اینکه "روابط ایران و آژانس اتمی تحت تاثیر سیاست های آمریکا قرار گرفته است" تاکید کرد: تمام مسائل باقیمانده می تواند و می بایست از طریق همکاری بر مبنای رویه های استاندارد حل شود.
اولیانوف: روابط ایران و آژانس تحت تاثیر سیاست فشار حداکثری آمریکا قرار گرفته است
به گزارش ایصال نیوز، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ما صادقانه امیدواریم که ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی به روابط ثمربخش خود همانند زمانی که این روابط به طور منفی تحت تاثیر سیاست فشار حداکثری آمریکا قرار نگرفته بود، بازگردند و آن را توسعه دهند.

وی همچنین در این پیام، توئیت جدید رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره دیدارش با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران را بازنشر داده و نوشت: تمام مسائل باقیمانده می تواند و باید از طریق همکاری بر مبنای رویه های استاندارد حل وفصل شود.

گروسی نیز در پیام خود نوشت: از اینکه از محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست کنفرانس عمومی آژانس استقبال کردم، خرسند هستم تا به تقویت بیانیه مشترکی که اخیرا در تهران به دست آمد، بپردازیم.

وی افزود: اکنون کارهایی داریم که باید با یکدیگر انجام دهیم.

انتهای پیام
۰
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما