plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۸۳۴۸
در نشست با آزادگان تیران و کرون

حججی: گفتمان مطالبه‌گری در تیران و کرون باید تقویت شود

ایثارگران نقش مهمی در اقتدار ایران اسلامی داشته اند
فرماندار تیران و کرون گفت: گفتمان مطالبه گری از مسوولان توسط مردم این شهرستان باید تقویت شود تا کمبودها و برخی از کم کاری‌های اداری جبران شود.
حججی: گفتمان مطالبه‌گری در تیران و کرون باید تقویت شود
به گزارش ایصال نیوز، مجید حججی شامگاه چهارشنبه در نشست با آزادگان تیران و کرون در محل اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: پیگیری مطالبات و درخواست ها از ادارات و نهادهای دولتی و خدمات‌رسان بین برخی از مردم این شهرستان کم رنگ و همین موضوع باعث ضایع شدن حق و حقوق آنان شده است.

وی بیان کرد: گفتمان و مهارت مطالبه‌گری واقعی و به دور از مسائل سلیقه‌ای باید بین مردم به ویژه نسل جوان تقویت شود تا کارمندان و مدیرانی که در برخی از مواقع در انجام وظایف خود کوتاهی و یا سهل انگاری می‌کنند، رفتار غلط خود را اصلاح کرده و به فکر مراجعان خود باشند.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: برخی مسوولان در کشور تنها اسم ارباب رجوع را بر زبان جاری می‌کنند و مفهوم و نقش خود را نسبت به این موضوع ایفا نمی‌کنند و افراد مراجعه کننده به آن نهاد همواره ناراضی اند و این ناراحتی موجب ناامیدی از نظام می‌شود.

وی اضافه‌کرد: مطالبه‌گری و پیگیری موضوعات تا حصول نتیجه سبب تقویت عملکرد اداری و رسیدگی به نیازهای مردم به جای روزمرگی در نهادهای مختلف می شود.

حججی با بیان اینکه جامعه ایثارگران نقش مهمی در اقتدار و عزت ایران اسلامی داشته اند، تصریح کرد: خدمت به این جامعه جزو ضرورت‌ها و تکریم تلاش و رشادت های عظیم آنان است.

وی از مسوولان شهرستان خواست تا نسبت به دغدغه‌ها و نیازهای این قشر به صورت جدی و فراتر از وقت و زمان اداری رسیدگی کنند.

نشست با آزادگان سرافراز تیران و کرون به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانداری و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد و این قشر علاوه بر بیان دیدگاه و خاطرات درخواست های و مشکلاتی که با آن روبرو شده اند را نیز بیان کردند.

تیران و کرون ۴۵۰ شهید، نزدیک به ۷۰۰ جانباز و ۲۸ آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما