plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۱۸۲۹۹

نجات رئال با دو سوپرگل وینیسیوس

رئال مادرید در دیداری بسیار جذاب و تماشایی موفق شد از شکست در زمین لوانته فرار کرده و حداقل یک امتیاز را به خانه ببرد. وینیسیوس پس از گلزنی در بازی نخست فصل، دیشب دو بار گل کاشت.
نجات رئال با دو سوپرگل وینیسیوس
به گزارش ایصال نیوز، شاگردان کارلو آنچلوتی که در هفته اول مقابل آلاوس به پیروزی 4-1 رسیده بودند، دیشب مقابل لوانته حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند به لطف دو گل وینیسیوس جونیور، یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه به دست بیاورند.

وینیسیوس دیگر هیچ نشانی از بازیکن گل نزن سابق ندارد و پس از گلزنی در بازی نخست فصل، امشب با دو گل خود رئال را از شکست در زمین لوانته نحات داد.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که گرت بیل گل اول بازی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم دوبار بازی به تساوی کشیده شد، اما باز میزبان در دقیقه 79 توانست بار دیگر پیش بیفتد. روی یک ضربه آزاد بلند به محوطه جریمه رئال بود که توپ با یک ضربه سر مقابل روبر قرار گرفت و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

 اما رئالی ها در طول بازی پا پس نکشیدند و در دقیقه 85 توانستند بار دیگر به گل تساوی برسند. روی یک حمله همه جانبه بود که بنزما با یک پاس خوب، وینیسیوس را صاحب موقعیت کرد و ضربه دقیق او از زاویه ای نه چندان مساعد هم بعد از برخورد به تیر دروازه، به گل سوم رئال تبدیل شد.

دو دقیقه بعد، آیتور فرناندز خارج از محوطه جریمه با دست مانع از یک حمله خطرناک رئال شد و داور با کارت قرمز او را از زمین اخراج کرد.

در دقایق پایانی وسو، مدافع میانی تیم، درون دروازه قرار گرفت اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما