plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۱۸۲۷۴
در دومین بخش از سخنان جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی

رئیس جمهور: اعتماد مردم آسیب دیده و حتما باید این اعتماد آسیب دیده بازسازی شود

برنامه تحولی دولت به صورت مفصل ارائه خواهد شد
رئیس جمهور با قدردانی از نمایندگان موافق و مخالف که نظرات خود را درخصوص معرفی وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی مطرح کردند، گفت: یکی از مشکلاتی که امروز غیر از موضوع معیشت و کسب و کار در کشور داریم، موضوع مهم اعتماد مردم است که آسیب دیده و حتما باید این اعتماد آسیب دیده بازسازی شود.
رئیس جمهور: اعتماد مردم آسیب دیده و حتما باید این اعتماد آسیب دیده بازسازی شود
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در دومین بخش از سخنان خود در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی پس از مطرح شدن نظرات نمایندگان موافق و مخالف درمورد کلیات معرفی وزیران پیشنهادی دولت، افزود: بازسازی اعتماد آسیب دیده در گرو عمل به وعده‌هاست و عمل به وعده‌ها می‌تواند اعتماد را بازسازی کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه بنای بنده به عنوان یک خدمتگزار و دولت آن است که به وعده‌ها عمل کنم، خطاب به نمایندگان مجلس اظهار داشت: شما هم در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌ها، صحن و بیان نقطه ‌نظرات ارزشمندتان، مساعدت کنید تا دولت موفق شود به وعده‌هایش عمل کند. این آن جلوه از صداقت است که مردم می‌بینند، آنچه گفته می‌شود عمل می‌شود و اعتماد بازسازی خواهد شد.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: بدانید چه در دوره انتخابات و چه در جلسات بعد از انتخابات آنچه عرض کردم بنای من بر عمل کردن به وعده‌ها است و این را هم با یک ادعا نمی‌شود اثبات کرد جز اینکه مردم عزیزمان در هر کوی و برزنی ببینند دولت، وزرا و مسئولان مربوطه به وعده‌هایشان عمل کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه به آنچه عرض کردم اعتقاد دارم و از خداوند متعال برای عمل به وعده‌ها مدد می گیریم، گفت: اینکه کسی تصور کند این وعده در واقع برای دوره انتخابات بوده که هیجان ایجاد کند. اینگونه نیست، ما در محضر خداوند متعال هستیم، در محضر ارواح مطهر شهدا هستیم، سخنی که می‌گوییم باید با باور باشد و ان‌شاء الله بنای آن بر عمل باشد این یک یک نکته محوری است نسبت به آنچه که مطرح شده و مطرح خواهد شد.

خبر در حال تکمیل است...
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما