plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۱۸۰۶۵

خیمه حسینی شبکه‌های استانی، برپا می‌شود

شبکه‌های استانی صدا و سیما، صدها عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی را با محوریت ماه محرم، امام حسین (ع) و فلسفه قیام عاشورا، تولید و پخش می‌کنند.
خیمه حسینی شبکه‌های استانی، برپا می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، صدا و سیمای مراکز با توجه به پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، ویژه ‌برنامه‌هایی متناسب با سوگواری این ماه، تهیه کرده و روی آنتن می‌برند.

بر این اساس و در سیمای استان‌ها، ۱۹۹۹ برنامه صبحگاهی، خانواده، معارفی، کودک ونوجوان، جوان و شبانه به مدت ۷۸ هزار و ۳۳ دقیقه، طی دهه نخست ماه محرم پخش خواهد شد. تولید و پخش۶۶ ویژه برنامه به مناسبت روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به مدت ۸۴۹۰ دقیقه هم در دستور کار سیمای مراکز قرار دارد.

علاوه بر این، در روزهای نهم و دهم محرم، پوشش زنده مراسم عزاداری از کربلای معلی و حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، حرم مطهر رضوی در خراسان رضوی، بارگاه فاطمه معصومه(س) در قم و حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز، بخش مهمی از کنداکتور شبکه‌های استانی را به خود اختصاص می‌دهد.

از مهم‌ترین عناوین ویژه برنامه‌های سیمای مراکز در محرم امسال می‌توان به حسینیه عشق، مسیر عاشقی، خورشید برنیزه، ساحل عطش، بیرق، سفرنامه آسمان، لبیک یا حسین، ما ملت امام حسینیم، عقل سرخ، برگ گل سرخ، خیمه گاه، محرم نواسی، شهر عشق، عقیق، شباب اهل، محرم دل‌ها، حماسه حسینی، به وقت روضه، با حسین(ع) تا بی نهایت، در سوگ خورشید، نینوا، به تکیه آفتاب، شور شین، قافله عشق، عزیزم حسین، مرثیه آفتاب، شهر عاشورا، اظهار عشق، موکب و خیمه‌گاه اشاره کرد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما