plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۱۸۰۱۶
سخنگوی شورای نگهبان خبر داد

لایحه مالیات بر ارزش افزوده تبدیل به قانون شد

تأیید لایحه موافقت‌نامه حمل و نقل بین ایران و سوئیس
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به آخرین مصوبات شورای نگهبان گفت: اعضای این شورا لایحه مالیات بر ارزش افزوده را بررسی‌هایی کردند که این لایحه چند بار در تردد بین مجلس و شورای نگهبان بود و در نهایت تبدیل به قانون شد.
لایحه مالیات بر ارزش افزوده تبدیل به قانون شد
به گزارش ایصال نیوز، «هادی طحان‌نظیف» در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در شورای نگهبان برگزار شد گفت: باید تشکر کنم از زحمات و خدمات و تلاش‌های جناب آقای کدخدایی که بالاخره در این سال‌های طولانی وظیفه سخنگوی شورای نگهبان را برعهده داشتند. سالیان زیادی را با شما بودند و حتما شما هم با ایشان خاطرات خوبی را دارید.

سخنگوی شورای نگهبان بیان داشت: آقای کدخدایی طراز سخنگویی را نه در شورای نگهبان که در کشور ارتقا دادند. امیدوارم بنده هم بتوانم در این دوره با اعتمادی که اعضای شورای نگهبان به بنده داشتند در خدمت شما باشم و وظایفم را انجام دهم و شما خبرنگاران هم مثل گذشته و حتی بیش از گذشته در کنار شورای نگهبان باشید.

وی اظهار داشت: ما در شورای نگهبان رسانه‌های مستقلی نداریم، اما می‌خواهیم از شما خبرنگاران که به شورای نگهبان کمک کنند تا زبان و بیان ما در حوزه‌های مختلف باشید و به شورای نگهبان ان‌شاءلله کمک کنید.

وی تاکید کرد: ما هم تلاش می‌کنیم که ان‌شاءلله در این مدتی که در خدمت خبرنگاران هستیم به سوالات شما و مردم پاسخ دهیم و آنچه را که می‌توانیم از فعالیت‌های شورا به سمع و نظر مردم شریف برسانیم و از طریق شما این کار را انجام دهیم.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به آخرین مصوبات شورای نگهبان گفت: اعضای این شورا لایحه مالیات بر ارزش افزوده را بررسی‌هایی کردند. این لایحه چند بار در تردد بین مجلس و شورای نگهبان بود و در نهایت تبدیل به قانون شد.

وی تاکید کرد: همچنین لایحه موافقت‌نامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس مورد بررسی قرار گرفت و این لایحه در نهایت خلاف شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما