plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۱۷۹۹۲

باخت غیرمنتظره محمدیان در المپیک توکیو

کشتی آزاد ایران آخرین امیدهای خود را در روز پانزدهم المپیک جست و جو می کند.بامداد جمعه محمدحسین محمدیان نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دور نخست، ناباورانه شکست خورد.
باخت غیرمنتظره محمدیان در المپیک توکیو
به گزارش ایصال نیوز، بعد از یک روز تلخ و پر از شکست برای نمایندگان ایران در المپیک، امروز جمعه و در روز پانزدهم المپیک توکیو، کشتی گیران بازهم تنها امیدهای ایران خواهند بود.

امیرحسین زارع که دیروز در نیمه نهایی مقابل گنو پتریاشویلی از گرجستان در وزن 125 کیلوگرم باخت، امروز عصر برای کسب مدال برنز روی تشک خواهد رفت.

از سوی دیگر دو آزادکار در اوزان 65 و 97 کیلو روی تشک رفته اند. محمدحسین محمدیان که مشخص بود کار سختی در وزن 97 کیلو خواهد داشت و امیدوار بود در دور دوم با شکست عبدالرشید سعداله یف شگفتی آفرینی کند، قبل از رسیدن به تانک روسی، در همان گام اول باخت را متحمل شد.

محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم و در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل "الیزبار اودیکادزه" از گرجستان با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و موفق به صعود به یک‌چهارم نشد. او باید منتظر صعود این کشتی گیر گرجستانی به فینال باشد تا بلکه به جدول شانس مجدد راه پیدا کند.

همچنین مرتضی قیاسی هم در وزن 65 کیلوگرم روی تشک رفت تا بلکه امیدها را برای کسب یک مدال دیگر زنده نگه دارد.

مرتضی قیاسی در دور نخست وزن 65 کیلو مقابل برابر «هایتهم داخلاوی» از تونس قرار گرفت. آزادکار ایرانی بعد از 6 دقیقه مبارزه سخت 5 بر یک برنده شد و به یک چهارم نهایی رسید.

گفتنی است، پیش از این در جریان این رقابت‌ها، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم رسید، رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم پنجم شد و مصطفی حسین‌خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم در همان دور نخست حذف شد.

انتهای پیام/*
 
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما