plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
کد مطلب : ۱۷۸۷۲
در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه تقلیل فشار تیران

استاندار اصفهان: بزرگترین خیانت ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است

تیران و کرون یکی از شهرستان‌های مهم استان اصفهان است
استاندار اصفهان گفت: بزرگترین خیانت ایجاد یاس و ناامیدی در دل جامعه با سیاه نمایی و تخریب است. پروژه‌های مهمی در سطح استان اصفهان در این روزهای پایانی دولت در حال افتتاح است.
استاندار اصفهان: بزرگترین خیانت ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است
به گزارش ایصال نیوز، عباس رضایی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز در روستای مبارکه از توابع تیران و کرون افزود: بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد ناامیدی در بین مردم جامعه ظلم و خیانت به نظام و کشور است.

وی بیان کرد: کارهای زیادی در وضعیت نابسامان اقتصادی، شیوع بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمن صورت گرفت که نباید بر اساس سلیقه سیاسی و یا نظر شخصی آن‌ها را ضایع و مردم را نسبت به کشور و نظام ناامید کرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهمی در سطح استان اصفهان در این روزهای پایانی دولت در حال افتتاح است، تصریح کرد: روز شنبه در نایین پروژه‌های شرکت گاز با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح و روز یکشنبه سالن اجلاس سران اصفهان، آزاد راه و طرح های خدماتی دیگر در روزهای بعدی افتتاح می‌شود.

استاندار اصفهان یادآورشد: حجم بالایی از افتتاحیه‌ها را در این روزها داشته‌ایم و به دلیل کمبود زمان و تعدد فعالیت‌ها امکان حضور و برگزاری مراسم مفصل برای آن‌ها نبوده است.

وی با بیان اینکه برای گره گشایی از مشکلات جامعه تلاش‌های زیادی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر این تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران برای دیگر کشورها اعمال می شد آنگاه نظام مدیریتی آنان تاکنون سقوط کرده بود اما به لطف مشارکت مردم و منویات رهبر معظم انقلاب شاهد تداوم فعالیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در این شرایط سخت هستیم.

رضایی با بیان اینکه تیران و کرون یکی از شهرستان‌های مهم استان اصفهان است، تصریح کرد: توسعه اقتصادی در این منطقه برای رفاه و اقتصاد مردم نقش داشته و احداث این ایستگاه گاز سبب توسعه فعالیت‌های اقتصادی این منطقه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف گاز ضرورت دارد، تصریح کرد: از اسراف و مصرف بالای انرژی باید خودداری کرد و زمینه‌ های استفاده‌ای بهینه و مدیریت منابع باید فراهم شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه سرمایه گذاری تنها در حوزه اخداث گلخانه ها صحیح نیست، اظهار داشت: باید در حوزه برندسازی و تولید محصولات دیگر نیز فعالیت شود و تنوع محصولات گلخانه ای از سبزی و صیفی به دیگر تولیدات لازم است.

شایان ذکر است، کلنگ احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز همزمان با عید غدیرخم در روستای مبارکه از توابع تیران و کرون بر زمین زده شد. این ایستگاه با ظرفیت ۵۰ هزار متر مربع بر ساعت، گاز مورد نیاز بخش کرون از توابع تیران و کرون و سوخت مورد نیاز گلخانه‌داران این منطقه را تامین می‌کند.

تیران و کرون با بیش از ۲۰۰ هکتار گلخانه جز شهرستان های مهم تولید محصولات گلخانه ای است که باید زیرساخت ها متناسب با شرایط توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما