plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۷۸۶۱
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان خبر داد

رزمایش "پایش بار مصرفی برق ادارات" در استان اصفهان اجرا شد

کشف سه هزار و ۳۶۹ ماینر در سه ماهه اخیر
رزمایش سراسری" پایش و رصد مدیریت مصرف برق ادارات استان اصفهان" روز چهارشنبه در ۲۳ شهرستان این استان برگزار شد.
رزمایش "پایش بار مصرفی برق ادارات" در استان اصفهان اجرا شد
به گزارش ایصال نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در این رزمایش که با همکاری بسیج و سپاه بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: برگزاری رزمایش ۵۲۲ ساختمان بزرگ مجموعه ادارات در ۲۳ شهرستان استان رصد شد که این مکان ها از مجموع حدود ۱۶.۳ مگاوات تا پیش از ظهر امروز چهارشنبه حدود هشت مگاوات معادل ۵۰ درصد کاهش مصرف داشتند.

حمید علاقمندان با بیان اینکه در هر شهرستان از مجموع ۲۳ شهرستان استان بیش از ۲ تا ۳ اکیپ عملیاتی در این رزمایش مشغول بکارند، افزود: همچنین حدود سه هزار و ۱۰۰ کیلووات(معادل ۳.۱ مگاوات) توسط دیزل ژنراتورهای این ادارات وارد مدار شد که این امر نشاندهنده همکاری خوب ادارات با صنعت برق است.

وی ادامه داد: ابلاغیه‌هایی توسط بسیج به ادارات مختلف استان داده شده که بصورت خودکار کاهش ۵۰ درصدی مصرف را پس از ساعت ۱۱ انجام می‌دهند و میزان مصرف پس از ساعت اداری هم ۱۰ درصد دیگر کاهش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان اظهار داشت: مجموعه نیروهای مسلح و پادگان‌های استان در این رزمایش ۷۵ درصد کاهش مصرف برق داشتند که ۵۰ درصد آن مربوط به مدیریت مصرف و ۲۵ درصد دیگر مربوط به دیزل ژنراتورهایی بود که توسط این نهادها وارد مدار شد که کاری بسیار بزرگ و شایسته تقدیر محسوب می شود.

علاقمندان با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در رزمایش شهید عباسپور یادآور شد: بیش از یک هزار و ۷۴۴ گروه امر به معروف و نهی از منکر و حدود سه هزار و ۴۳۸ تیم گشت رضویون هم در این رزمایش بکارگیری شدند. وی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۳۶۹ دستگاه ماینر را در سه ماهه اخیر با کمک پایگاه‌های بسیج و سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان کشف شده که بیش از ۳.۵ مگاوات، میزان انرژی این کشفیات است.

علاقمندان با بیان اینکه همکاری شرکت توزیع برق با بسیج و سپاه از سال‌های گذشته تاکنون و در زمینه‌های مختلف فرهنگی، همیار انرژی و تولید بوده است، اضافه کرد: این همکاری امروز با برگزاری رزمایش مشترک آشکار شد اما شرکت توزیع برق استان، سال هاست که از این همکاری‌ها بهره می‌برد.

وی بیان کرد: موضوع همیار انرژی از مدت‌ها پیش با کمک سپاه صاحب الزمان(عج) در استان پیگیری و ۸۰۰ نیروگاه پنج کیلوواتی هم توسط سپاه در مناطق محروم استان راه اندازی شده است.

به گفته وی، این نیروگاه‌های پنج کیلوواتی با همت مجموعه بسیج و سپاه و بر اساس توافقنامه با این نهادها در شهرستان‌های محروم استان از جمله خور و بیابانک و نائین وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به اینکه همکاری بسیج و سپاه با صنعت برق از گذشته وجود داشته و در آینده هم ادامه خواهد داشت، گفت: مجموعه‌های سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف تولید، مدیریت مصرف و فرهنگ سازی، همکاری‌ خوبی را با شرکت توزیع برق استان داشتند و این همکاری ها همچنان نیز ادامه دارد.

گفتنی است، رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت مصارف ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی(طرح شهید عباسپور) بصورت ویدئو کنفرانس با ۳۱ استان کشور از جمله استان اصفهان برگزار شد.

استان اصفهان نزدیک به سه میلیون مشترک و چند نیروگاه بزرگ و کوچک برق دارد که حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک از سه میلیون مشترک برق استان اصفهان، خانگی هستند.

شرکت توزیع برق استان اصفهان، بزرگترین توزیع برق منطقه مرکزی کشور و سومین شرکت توزیع برق از نظر اهمیت است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما