plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۱۷۸۵۰
در روزی که قالیباف در سفر بود؛

یک نماینده مجلس: امروز روز تلخی برای مجلس بود

موافقت مجلس با بررسی طرح صیانت
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره موافقت پارلمان با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی گفت: از محضر ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کنم، امروز روز خوبی برای مجلس نبود.
یک نماینده مجلس: امروز روز تلخی برای مجلس بود
به گزارش ایصال نیوز، معین الدین سعیدی در جلسه علنی روز چهارشنبه ششم مرداد و بعد از موافقت و تصویب بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی با خواندن شعری گفت: از دشمنان برند شکایت به دوستان، چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم.

وی ادامه داد: امروز روز تلخی برای مجلس بود؛ مجلسی که برای آب خوزستان و سیستان و بلوچستان و کرونای سیستان و بلوچستان و گلستان و مشکل واکسیناسیون جلسه غیررسمی نداشت، برای بحث طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی هم جلسه غیر علنی تشکیل داد و هم متاسفانه بررسی این موضوع را به ماده ۸۵ ارجاع داد آن هم در شرایطی که ایرادات اساسی به آن وارد بود.

سعیدی گفت: از محضر ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کنم، امروز روز خوبی برای مجلس نبود.

در واکنش به این صحبت ها ، علی نیکزاد رییس جلسه و نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: این که بگوییم امروز روز بدی برای مجلس بود ، حرف خوبی نیست.

نیکزاد ادامه داد: این موضوع در جلسه غیر علنی مطرح شد و طبق آیین نامه نیز نمایندگان موافق و مخالف صحبت کردند لذا باید برای رای نمایندگان حرمت قائل شیم.

مجلس محل بحث گفت و گو بوده و رای نمایندگان تمام کننده است باید این رای را بپذیریم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: باید در دموکراسی بپذیریم که تعیین کننده مصوبات مجلس رای نمایندگان است.

* خضریان: امروز روز مبارک و عیدی برای نمایندگان است
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در پاسخ به سعیدی نماینده چابهار که گفته بود امروز روز خوبی برای مجلس نبود، تاکید کرد: امروز روز مبارک و عیدی برای همه نمایندگان است و باید به همه آن ها تبریک گفت.

 علی خضریان در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به انتقاد معین الدین سعیدی نسبت به تصمیم مجلس در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی که گفته بود “امروز روز خوبی برای مجلس نبود” بیان کرد: به نمایندگان مجلس درخصوص اقدام درست، صحیح و انقلابی درباره موضوع فضای مجازی تبریک می گویم، نمایندگان مجلس امروز اقدام صحیحی در رابطه با فضای مجازی انجام دادند، بنده بیش از نمایندگان دیگر دغدغه سیستان و بلوچستان را دارم و همه ما این دغدغه را داریم، همین امروز طرح تحقیق و تفحص از سازمان آب و فاضلاب با تاکید بر سیستان و بلوچستان را شخصا به کمیسیون بردم.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم در زمان بررسی و تصویب قانون بودجه بیشترین اعداد و ارقام را به مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان اختصاص دادند، این مجلس دغدغه مناطق محروم را دارد و ما دست بوس مردم مناطق محروم هم هستیم، اما این به معنای رها کردن فضای مجازی نیست.

ضمن آنکه مجلس یک نظر جمعی دارد و باید به آن احترام بگذاریم و آن را قدر بدانیم، امروز در مجلس گامی برای دغدغه مقام معظم رهبری برداشته شد لذا امروز روز مبارک و عیدی برای همه نمایندگان است و باید به همه آن ها تبریک گفت.

گفتنی است محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به همراه تعدادی از نمایندگان از روز سه شنبه در سفری رسمی در سوریه بسر می برد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما