plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۱۷۸۱۰

لحظه به لحظه با ایرانی ها در روز چهارم المپیک توکیو

روز چهارم المپیک2020 با پیروزی قاطعانه تیم ملی والیبال برابر ونزوئلا برای کاروان ایران آغاز شد.
لحظه به لحظه با ایرانی ها در روز چهارم المپیک توکیو
به گزارش ایصال نیوز، در روز چهارم المپیک 2020 توکیو نباید انتظار کسب مدال از نمایندگان ایران داشته باشیم چون تیم ملی والیبال که هنوز در مرحله گروهی قرار دارد و در دو رشته انفرادی دیگر هم مسابقات در مراحل مقدماتی پیگیری می شود.

تنها احتمال کسب مدال در مسابقات امروز دوشنبه برای ایران در شنا خواهد بود که خیلی بعید است شناگر جوان ایران بتواند در اولین تجربه خودش را در رقابت با بزرگان جهان روی سکوی المپیک قرار دهد.

ثریا آقایی، دختر بدمینتون باز ایرانی با رقیبی از مالدیو دیدار می کند و باید دید در گام اول چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

شاهین موسوی، یکی از دو نماینده بوکس ایران در گام نخست رو در روی موریواکی از ژاپن قرار می‌گیرد.

همچنین متین بالسینی، جوانترین عضو کاروان ایران و تنها نماینده شنای ایران در ماده 200 متر پروانه به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

*بدمینتون:
ثریا آقایی دختر بدمینتون باز ایران در اولین بازی مرحله گروهی بازی های المپیک توکیو به مصاف نماینده مالدیو رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند. آقایی اولین دختر بدمینتون باز ایرانی است که توانسته به بازی های المپیک توکیو راه یابد و دومین دیدار او در مرحله گروهی برابر نماینده چین است.

*والیبال:
تیم ملی والیبال ایران که شنبه در اولین گام از المپیک توکیو موفق به شکست لهستان با نتیجه 3 بر 2 شده بود، امروز دوشنبه و از ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران به مصاف ونزوئلا رفت. رویارویی شاگردان آلکنو با این تیم از قاره آمریکای جنوبی روز سختی را برای معروف و یارانش رقم نزد و در نهایت ایران سه بر صفر از حریف خود گذشت تا بتواند دومین پیروزی خود را در المپیک جشن بگیرد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما