plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۱۷۷۲۴
در پیام تبریک عید قربان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران

سرلشکر باقری: امیدوارم شاهد تحکیم روزافزون اخوت و دوستی بین کشور‌های اسلامی باشیم

تبریک عید سعید قربان به همتایان در کشور‌های اسلامی
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی با تبریک عید سعید قربان به همتایان خود در کشور‌های اسلامی تأکید کرد: امیدوارم به برکت این عید فرخنده و با تمسک به آموزه‌های اسلام عزیز شاهد تحکیم روزافزون اخوت و دوستی بین کشور‌های اسلامی باشیم.
سرلشکر باقری: امیدوارم شاهد تحکیم روزافزون اخوت و دوستی بین کشور‌های اسلامی باشیم
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به فرماندهان و رؤسای نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی فرارسیدن عید فرخنده قربان را تبریک گفت.

در پیام سرلشکر باقری آمده است:

با کمال مسرت فرارسیدن دهم ذی‌الحجه روز عید سعید قربان، عید قربانی نمودن هوای نفس، عید ایمان و امتحان، عید اطاعت و بندگی در برابر فرمان خداوند متعال را صمیمانه به جناب عالی و نیرو‌های مسلح آن کشور مسلمان تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم به برکت این عید فرخنده و مبارک با تمسک به آموزه‌های اسلام عزیز و تعالیم والای پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی (ص) شاهد تحکیم روزافزون اخوت و دوستی بین کشور‌های اسلامی، ارتقای سلامت و امنیت مسلمانان عالم برابر ویروس منحوس کرونا و پیروزی در مقابله با تهدید سلطه‌گران جهانی باشیم.

با تبریک مجدد عیدالاضحی، موفقیت، بهروزی و سعادت جناب عالی، دولت، ملت و نیرو‌های مسلح آن کشور را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما