plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۱۷۵۶۶

استقرار سه بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان

سه بیمارستان سیار (صحرایی) نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان مستقر شد و 200 نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه وارد زاهدان شدند.
استقرار سه بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان
سه بیمارستان سیار (صحرایی) نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان مستقر شد.

همچنین علاوه بر سه بیمارستان سیار (صحرایی) مجهز این نیرو به همراه پرسنل ؛  ۲۰۰ نفر از اعضای کادر درمانی نیروی زمینی سپاه شامل پزشک ، پرستار و بهیار نیز به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان برای کمک به مقابله با ویروس کرونا در این استان شتافتند.

در پی مشکلات ناشی از ویروس کرونا در استان سیستان بلوچستان همچنین سه بیمارستان سیار (صحرایی) نیروی زمینی سپاه مجهز به بخش سیار آی  سی یو ، دستگاه اکسیژن ساز کانتینری نیز جهت خدمت رسانی به بیماران کرونایی استان سیستان و بلوچستان مستقر شدند.

 در هر بیمارستان به طور متوسط ۱۵۰ نفر در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به هموطنان در استان سیستان و بلوچستان به  سر می برند.

 گفتنی است، کاروان ۲۰۰ نفره اعزامی متشکل از پزشکان، بهیاران و کادر درمان نیروی زمینی سپاه که به زاهدان اعزام شده، برای کمک به بیماران و واکسیناسیون استانی کرونا، در ماموریت دانشگاه علوم پزشکی این استان خواهند بود.

 سردار احمد اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به خدمات گسترده درمانی نیروی زمینی سپاه به ویژه در مناطق محروم از جمله استان سیستان و بلوچستان گفت: نفرات و همچنین تجهیزات و امکانات استقرار یافته نیرو در استان  سیستان وبلوچستان تا رفع مشکلات مردم و بازگشت شرایط عادی درمانی در استان باقی خواهند ماند و به خدمت رسانی ادامه خواهند داد.

شایان ذکر است کاروان ۲۰۰ نفره اعزامی نیروی زمینی سپاه در فرودگاه زاهدان، مورد استقبال مهندس موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان، سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و دکتر هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قرار گرفتند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما