plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۱۷۲۷۵
با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان

آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی سه طرح ویژه ایثارگران نجف آباد، بهارستان و خمینی شهر برگزار شد

تأکید احمدی نیا بر لزوم توجه راهبردی در حمایت از ایثارگران
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در جریان حضور در این آیین های کلنگ زنی گفت: امروز رویکرد راهبردی حمایت از ایثارگران نیازمند توجه مجموعه مدیریت کشور در سطوح ملی، استانی و محلی متناسب با امکانات است. حجت‌الاسلام‌ مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر اصل و تداوم انقلاب و دفاع مقدس با هجرت، ایثارگری و شهادت محقق شد، گام ‌دوم انقلاب نیز با محوریت مباحث اقتصادی و حل معظلات اجتماعی نیازمند همان روحیه و توجه به خانواده شهدا است.
آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی سه طرح ویژه ایثارگران نجف آباد، بهارستان و خمینی شهر برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، مسعود احمدی‌نیا صبح دیروز سه شنبه در مراسم آغازین سـه طرح ملی بنیـاد شهید و امور ایثارگران اسـتان اصفهان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل کلنگ‌زنی مجمـوعه فرهنگی توان‌بخشــی ایثـار نجـف‌آبـاد با مساحت پنج هزار متر و ۲هزار ۸۰۰ متر زیر بنا، کلنـگ‌زنی احــداث مجمـوعه مسکونی ۹۰ واحدی شهیدسلیمانی ویژه شهدای فاطمیون در بهارستان اصفهان و شروع عملیات اجرایی تکمیل مرکز فرهنگی ورزشی جانبازان امام حسـین (ع) خمینی‌شـهر با مساحت پنج هزار و ۴۰۰ متر همزمان با میلاد امام رضا(ع) افتتاح شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار کرد: این طرح‌ها با جذب اعتبار ویژه ۱۰۰ میلیارد ریالی سفر معـاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: امروز رویکرد راهبردی حمایت از ایثارگران نیازمند توجه مجموعه مدیریت کشور در سطوح ملی، استانی و محلی متناسب با امکانات است.

حجت‌الاسلام‌ مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر اصل و تداوم انقلاب و دفاع مقدس با هجرت، ایثارگری و شهادت محقق شد، گام ‌دوم انقلاب نیز با محوریت مباحث اقتصادی و حل معظلات اجتماعی نیازمند همان روحیه و توجه به خانواده شهدا است.

امام جمعه نجف‌آباد تاکید کرد: راه شهدا مسیر عزت و تداوم این راه تداوم افتخار و ارزش‌ها است.

مسعود خاتمی، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در این ارتباط ویدئو کنفرانسی بر ضرورت حمایت از ایثارگران تاکید و اظهار داشت: مجلس آمادگی دارد در راستای حل مشکلات جامعه ایثارگری این طرح‌ها را در اولویت قرار دهد و با تمام توان از آن حمایت کند.

خاتمی عنوان کرد: استان اصفهان همواره در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس پیشتاز بوده و این پیشتازی نیازمند توجه ویژه است.

مجتبی راعی فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهرستان نجف‌آباد وجود چهار هزار و ۲۰۰ جانباز است. فرماندار نجف‌آباد ادامه داد: مراقبت از جانبازان به ویژه جانبازان اعصاب و روان نیاز به توجه ویژه مسؤولان دارد و این مسأله نیازمند همت همه مسؤولان است.

همزمان با افتتاح این طرح‌ها چند طرح دیگر ویژه ایثارگران در استان‌های یزد، اصفهان و تهران به صورت ویدیو کنفرانس با حضور سعید اوحدی، معـاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما