plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۱۷۲۲۶
در آیین افتتاح طرح‌های ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

روحانی: به‌زودی تحریم‌ها برداشته می‌شود و سرمایه خارجی به سمت ایران سرازیر خواهد شد

مناطق آزاد باید در سرمایه‌گذاری خارجی پیشران شوند
رئیس جمهوری اسلامی ایران، افتتاح هر هفته طرح‌های ملی و توسعه ای از آغاز سال 99 تاکنون را علامت بسیار خوبی برای همه جهانیان در بیان این واقعیت دانست که ایرانیان علاقمند به توسعه و آبادانی کشور خود هستند و مشکلات و موانع ناشی از تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن و شیوع کرونا نتوانسته در راه توسعه و پیشرفت کشور مانع ایجاد کند.
روحانی: به‌زودی تحریم‌ها برداشته می‌شود و سرمایه خارجی به سمت ایران سرازیر خواهد شد
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور درهفتاد و چهارمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، تصریح کرد: روند توسعه و آبادانی کشور و افزایش سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه های زیربنایی در بخش‌های مختلف نشان دهنده این است که مردم به آینده خود و کشور امیدوار هستند.

دکتر روحانی با بیان اینکه مردم ایران با مقاومت و ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، صورت سیاه و بینی دشمن را به خاک مالیدند، اظهار داشت: در روزهای گذشته مسئولان آمریکایی اشتباه خود را بعد از مدتها پذیرفته و برای لغو تحریم واکسن کرونا علیه ایران اعلام آمادگی کردند و این درحالی است که ما امروز تولید کننده واکسن هستیم و در تامین تجهیزات مقابله با کرونا از جمله ماسک نیازی به خارج نداریم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اقتصاد کشور، گفت: امروز مناطق آزاد توسعه یافته و از وارد کننده و مصرف کننده به صادر کننده و تولید کننده تبدیل شده‌اند و پل ارتباطی بین ایران با همسایگان و کشورهای مختلف جهان هستند.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه مناطق آزاد باید در سرمایه‌گذاری خارجی پیشران شوند، گفت: بزودی تحریم‌ها برداشته می‌شود و سرمایه خارجی به سمت ایران سرازیر خواهد شد.

خبر در حال تکمیل است... 

 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما