plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۱۶۹۷۳
واکنش توئیتری معاون اول رئیس جمهور به مناظرات انتخاباتی سیما

جهانگیری: هيچ سوالی -در مناظره انتخاباتی- درباره تحریم های ظالمانه و بحران کرونا و پیامدهای آن مطرح نشد

هم برنامه ریزی و هم اجرای مناظره عجیب بود
معاون اول رئیس جمهور در رشته پیام های توییتری در خصوص نخستین مناظره تلویزیونی نامزدان ریاست جمهوری، ضمن عجیب توصیف کردن برنامه ریزی و اجرای این برنامه، تصریح کرد: اگر فهم مسائل واقعی كشور و راه حل های به دور از شعار و تبليغات سياسی مد نظر باشد بايد صدا و سيما امكان پاسخگويی وزراء و اظهارات نخبگان و كارشناسان مطلع را فراهم كند.
جهانگیری: هيچ سوالی -در مناظره انتخاباتی- درباره تحریم های ظالمانه و بحران کرونا و پیامدهای آن مطرح نشد
به گزارش ایصال نیوز، دکتر جهانگیری ضمن اشاره به این موضوع که هيچ سوالي درباره تحریم های ظالمانه و آثار آن بر اقتصاد و نیز بحران کرونا و پیامدهای آن بر اشتغال و معیشت مردم مطرح نشد، نوشت: هیچ نامزدی به این مسئله نپرداخت و پنج نامزد همسو نيز یک صدا خرابی همه اوضاع را تنها به اين دولت ارجاع دادند.

متن کامل توییت معاون اول رئیس جمهور به شرح ذیل است:

اولین مناظره نامزدان ریاست جمهوری را دیدم، هم برنامه‌ریزی و هم اجرا عجیب بود. هفت نامزد ریاست جمهوری درباره مسائل اقتصادی کشور مورد پرسش قرار گرفتند بدون آنکه هيچ سوالي درباره تحریم های ظالمانه و آثار آن بر اقتصاد و نیز بحران کرونا و پیامدهای آن بر اشتغال و معیشت مردم مطرح شود.

 هیچ نامزدی به این مسئله نپرداخت و پنج نامزد همسو نيز یک صدا خرابی همه اوضاع را تنها به اين دولت ارجاع دادند.

 آنها نگفتند مقصر ارجاع پرونده هسته‌ای کشور به شورای امنیت سازمان ملل تحت مدیریت آمریکا در سال ١٣٨٥ چه تيمي و چه جرياني بود و چه هزينه هاي سنگيني بر كشور تحميل كرد.

آنها نگفتند دولت اول روحاني چگونه توانست ايران را از ذيل فصل هفتم شوراي امنيت خارج و تحريم ها را رفع كند و برجام، ثبات اقتصادي، دستيابي به نرخ تورم تك رقمي و رشد اقتصادي ١٢ درصدي در سال ٩٥ سبب شد تا دولت دوم روحاني با راي ٢٤ ميليوني مردم تشكيل شود.

آنها نگفتند با خروج ترامپ از برجام در سال ٩٧ و وضع سنگين ترين تحريم ها و راه اندازي جنگ اقتصادي بي سابقه در طول سه سال اخير، مردم با چه تنگناهاي اقتصادي شديدي مواجه شدند.

آنها نگفتند كه در اين مدت چه جرياني نگذاشت راههای خروج کشور از تحريم ها و بازشدن درهاي اقتصاد كه نتيجه مستقيم آن كاهش رنج ها و نگراني هاي مردم بود به فرجام برسد.

آنها احتمالا بايد بدانند که اداره اقتصاد كشور در تحریم و بدون تحریم سیاستها و اولویت های متفاوتی دارد.

اگر فهم مسائل واقعي كشور و راه حل هاي به دور از شعار و تبليغات سياسي مد نظر باشد بايد صدا و سيما امكان پاسخگويي وزراء و اظهارات نخبگان و كارشناسان مطلع را فراهم كند. تنها با گروه خود به قاضي رفتن خود را راضي كردن است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما