plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۶۸۷
شلیک دهها موشک از غزه در پاسخ به حملات صهیونیست ها

بمباران غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی از سرگرفته شد

آخرین آمار ۴ شهید مقاومت و ۵۱ زخمی در بمباران غزه اعلام شده است
جنبش مقاومت اسلامی حماس، رژیم صهیونیستی را مسئول همه تبعات حمله این رژیم به ملت فلسطین و تظاهرات مسالمت آمیز آنها و رزمندگان مقاومت دانست.تمام پناهگاه های شهرکهای صهیونیست نشین مرز غزه با اعلام آژیر خطر باز گردیده است.در پاسخ به گلوله باران و بمباران هوایی غزه، مقاومت فلسطین دهها فروند موشک به مواضع اسرائیل اشغالگر شلیک کرد.
بمباران غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی از سرگرفته شد
به گزارش ایصال نیوز، منابع خبری فلسطینی از گسترش عملیات شناسایی و حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند. رژیم صهیونیستی علی رغم توافقات آتش بس قبلی به بهانه پرتاب بالن های آتش زا از غزه به طرف شهرکهای صهیونیستی یک منطقه در غزه را بمباران کرد که طی آن جند نفر شهید و زخمی شدند. از دیروز جمعه سه فلسطینی در حمله های نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند؛ دو رزمنده مقاومت در گلوله باران مواضع مقاومت و نفر سوم هم در تیراندازی نظامیان اسرائیلی به تظاهرات بازگشت در شرق غزه به شهادت رسیدند؛ در این حمله ها ده ها نفر نیز مجروح شدند.
جنبش حماس با صدور بیانیه ای ضمن تأیید شهادت این سه فلسطینی در حملات رژیم صهونیستی، از پایداری ملت فلسطین و اهالی غزه و در مقابل نقشه های اشغالگران و جنایات آنها و حضور فعال در تظاهرات بازگشت و شکست محاصره به رغم همه مشکلات و چالش ها، قدردانی کرد. در این بیانیه آماده است: "مقاومت شجاعانه فلسطین اجازه نمی دهد که خون فلسطینی ها بیش از این بر زمین ریخته شود و محاصره غزه ادامه یابد." حماس در این بیانیه همچنین تصریح کرده است که تمام عزم و اراده و امکانات خود را برای دفاع از جان و منافع ملت فلسطین و مقابله با متجاوزان به کار می گیرد و تا وقتی که اشغالگری و محاصره و تجاوز ادامه دارد، دفاع از جان و مال فلسطینی ها را وظیفه ملی و دینی و اخلاقی خود می داند.
ارتش اسرائیل ضمن تایید حملات به غزه بر ادامه این حملات تاکید کرد. در دور جدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، اولین حمله هوایی بامداد جمعه و آخرین بمباران ظهر امروز شنبه رخ داده است. هنوز خبر جدیدی از تعداد زخمی شدگان و شهداء روز شنبه غزه مخابره نشده است. 
مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات وحشیانه اسرائیل به غزه، چندین راکت و موشک به مناطق اشغالی شلیک کرد. تمام پناهگاه های شهرکهای صهیونیست نشین مرز غزه با اعلام آژیر خطر باز گردیده است.
انتهای پیام/* 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما