plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۶۷۵۲

ابقاء ریاست «محمدباقر قالیباف» در دومین سال فعالیت مجلس یازدهم

آخرین نشست سال اول فعالیت مجلس یازدهم در حالی برگزار شد که نمایندگان مردم در خانه ملت هیات رئیسه مجلس را برای سال دوم تعیین کردند و محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس قوه مقننه برگزیدند.
ابقاء ریاست «محمدباقر قالیباف» در دومین سال فعالیت مجلس یازدهم
به گزارش ایصال نیوز از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 5 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، با 230 رای از آرای ماخوذه، دکتر محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس در دومین سال دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

فریدون عباسی دوانی که از دیگر کاندیداهای ریاست مجلس بود نیز موفق به اخذ 18  رای شد.

در ادامه نیز، علی نیکزاد ثمرین و عبدالرضا مصری با 206 و 205 رأی برای دومین اجلاسیه مجلس یازدهم به عنوان نواب اول و دوم از سوی نمایندگان انتخاب شدند. 

نمایندگان در نشست علنی امروز روح الله متفکر آزاد را با 206 رای، محسن دهنوی را با 184 رای، علی کریمی فیروزجایی را با 182 رای، محمد رشیدی را با 181 رای، مجتبی یوسفی را با 168 رای و حسینعلی حاجی دلیگانی را با 168 رای به عنوان دبیران هیأت رئیسه مجلس انتخاب کردند.

همچنین محسن پیرهادی را با 189 رای، سید نظام الدین موسوی را با 157 رای و  علیرضا سلیمی را با 141 رای را به عنوان ناظران هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه دوم مجلس یازدهم برگزیده شدند.

در ادامه و پس از اعلام نتایج، اعضای هیات رئیسه دومین سال مجلس یازدهم با حضور در جایگاه هیات رئیسه، مراسم تحلیف را به جا آورده و متن سوگند نامه را قرائت کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما