plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۷
کد مطلب : ۱۶۷۲
ذوب آهن اصفهان 2 - 0 پارس جنوبی

سبز پوشان اصفهانی روی ریل پیروزی

تیم منصوریان با این برد به رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید
منصوریان: به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و گل دوم‌مان را روی باهوشی بازیکن جوانمان به ثمر رساندیم. امروز تقریبا با 9 بازیکن جوان‌مان بازی کردیم و خدا را شکر می‌کنیم و راضی هستیم. بازی کیفیت فنی زیادی نداشت. بخش اعظمی از بازیکنانمان را نگه داشتیم برای بازی با الزورا عراق و امیدواریم بتوانیم پرچمدار کشورمان باشیم.منصوریان درباره اخراج علی دایی نیز گفت: اگر علی دایی را به عنوان سمبل بشکنیم، نسل من و بعد از من چگونه فکر می‌کنند؟ من فکر می‌کنم احترام دایی را نگه نداشتند،
سبز پوشان اصفهانی روی ریل پیروزی
به گزارش ایصال نیوز، ذوب آهن در یک بازی نه چندان دل چسب از لحاظ فنی، تیم پارس جنوبی را شکست داد. پارس جنوبی روز جمعه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن بود که نتوانست امتیازی کسب کند و با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شاگردان منصوریان شد. در این دیدار محمد نژادمهدی در دقیقه ۴۵ و علیرضا چراغعلی در دقیقه ۸۷ برای ذوب‌آهن گل‌زنی کردند. با این نتیجه ذوب‌آهن ۳۶ امتیازی شد و به جایگاه هفتم رسید. پارس جنوبی هم با ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند. این پیروزی، نخستین برد ذوب‌آهنی‌ها مقابل پارس جنوبی در لیگ برتر بود.
علیرضا منصوریان پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: کیفیت زمین چمن امروز به حدی نبود که هم تیم ما و هم تیم تارتار در زمین فوتبال بازی کنیم. در نیمه اول بازی مستقیم کردیم و گل دقیقه 45 ما جریان بازی را عوض کرد و این شانس را به ما داد که پرس کنیم. البته ما شنیده بودیم که دو سه هفته پیش زمین را ترمیم کردند.
وی افزود: به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و گل دوم‌مان را روی باهوشی بازیکن جوان‌مان به ثمر رساندیم. امروز تقریبا با 9 بازیکن جوان‌مان بازی کردیم و خدا را شکر می‌کنیم و راضی هستیم.
منصوریان همچنین درباره برکناری علی دایی از سرمربیگری سایپا عنوان کرد: من اصولا نباید این سوال را جواب بدهم. ما مشابه علی دایی در فوتبال‌مان نداریم. هر کجای آسیا که برویم اسم فوتبال ایران بیاید علی دایی را می‌شناسند و در AFC و فیفا کرسی دارد.
منصوریان افزود: اگر علی دایی را به عنوان سمبل بشکنیم نسل من و بعد از من چگونه فکر می‌کنند؟ من فکر می‌کنم احترام دایی را نگه نداشتند، خودش اعلام کرد که من پول نمی‌خواهم فقط پول بچه‌ها را بدهید. علی دایی چیز خاصی نگفته فقط پول بچه‌هایش را می‌خواست. همان بلایی که سر من در نفت آمد سر علی دایی هم آمد. فوتبال ما دچار یک مشکل اساسی است.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما