plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۶۶۱۳
در جلسه هیات دولت

روحانی: چشم همه دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است

پایان مذاکرات وین پیروزی ملت ایران است
رئیس جمهور با اشاره به روزهای پایانی اردیبهشت و آغاز خرداد ماه، گفت: ماه خرداد از اهمیت بالایی از نظر سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی برای ما برخوردار است، ماه امام راحل است و ایامی همچون 15 خرداد و سالگرد رحلت امام (ره) را در این ماه داریم اما امسال از ویژگی خاصی به نام انتخابات 1400 هم برخوردار است.
روحانی: چشم همه دنیا به انتخابات ایران دوخته شده است
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد، چشم همه دنیا  به ایران دوخته شده است، گفت: همه باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با تضمین سلامت مردم تلاش کنیم.

دکتر روحانی با بیان اینکه در قدم اول انتخابات 1400 شاهد حضور هیجان بسیار خوب و قابل توجهی در ثبت نام نامزدها بودیم و از تفکرات مختلف ثبت نام کردند، افزود: مرحله دوم انتخابات را در روزهای آینده با اعلام اسامی نامزدها از سوی شورای محترم نگهبان شاهد هستیم و بسیار مهم است که این مرحله تشویق کننده جامعه باشد یا خدای ناکرده کند کننده حرکت باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امیدوارم قدم دوم انتخابات هم در چارچوب قانون اساسی و منافع نظام برداشته شود و شاهد یک ترکیب بسیار خوب و مناسب از نامزدها باشیم و همه مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کند، از دوران تبلیغات و مرحله مهم حضور مردم در صحنه به عنوان مراحل سوم و چهارم انتخابات نام برد.

دکتر روحانی درخصوص مرحله سوم انتخابات و فعالیت های تبلیغاتی با تاکید بر اینکه نباید غش در معامله انجام دهیم، گفت: وقتی می خواهیم کالایی اعم از برنامه ، نقد گذشته یا وصف شرایط حال به مردم ارائه دهیم، باید منطبق بر واقعیت باشد و خدای ناکرده با دروغ ، تهمت و اقدامات غیر اخلاقی توام نباشد که برای مردم قابل قبول نخواهد بود.

رئیس جمهور تاکید کرد: برای کسی که آمده بار سنگینی را بر دوش بگیرد پسندیده نیست که از راه  ناصواب بخواهد به یک هدف مهم برسد.

دکتر روحانی با بیان اینکه این دولت در شرایط پیچیده و مشکلی مسئولیت را بر دوش داشته است که حداقل در 100سال گذشته مشابه آن را نمی بینیم، خاطرنشان کرد: این دولت با کمترین درآمد نفتی کشور را اداره کرده است درحالی که کسی فکر نمی کرد بودجه بدون نفت در کشور محقق شود و اگر شرایط کشور را نگوئیم تاریخ را تحریف کرده ایم.

خبر در حال تکمیل است... 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما