plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۰
کد مطلب : ۱۶۶۰۶

افزایش حملات رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ موشکی قاطع مقاومت

جنگنده‌های اسرائیلی در ادامه جنایات خود علیه غزه، بامداد امروز چهارشنبه شهرهای «خان یونس» و «رفح» را به شدت بمباران کردند.گردان‌های مقاومت قسام (شاخه نظامی حماس) با دهها فروند موشک، شش پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.
افزایش حملات رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ موشکی قاطع مقاومت
به گزارش ایصال نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز مجددا مناطق مختلف غزه از جمله خان یونس و رفح را به شدت هدف حملات هوایی خود قرار داد.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت و زمین‌های کشاورزی شهر رفح واقع در جنوب غزه را بمباران کرد.

الجزیره گزارش داد که اسرائیل در دور جدید حملات خود به غزه، بیش از 50 مرتبه مناطق مختلف شهر رفح را هدف حملات هوایی خود قرار داده است. در نتیجه این حملات چند نفر از جمله یک زن فلسطینی شهید شده و پنج نفر دیگر از فلسطینیان در حملات سنگین اسرائیل به خان یونس و رفح مجروح شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز متقابلا چند شهرک اسرائیلی را موشک باران کردند.
گردان‌های قسام اعلام کرد که در واکنش به حملات جدید رژیم صهیونیستی به جنوب غزه، شش پایگاه هوایی اسرائیل را هدف حملات موشکی و راکتی خود قرار داده است.

قسام تأکید کرد که پایگاه‌های «حتسور، حتسریم، نیفاتیم، تل نوف، بلماخیم و رامون» را هدف حملات موشکی و راکتی خود قرار داده است.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که شامگاه گذشته نیز عملیات مشترکی را با سرایا القدس و لشکر الناصر صلاح الدین برای حمله موشکی به شهرک سدیروت و پایگاه زیکیم انجام دادند.

از سوی دیگر، منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه گزارش دادند که ارتش اسرائیل دست‌کم دو بار تلاش کرد تا «محمد ضیف» فرمانده گردان‌های «عزالدین قسام» را هدف قرار دهد، اما هر دو بار به شکست انجامید.

 همزمان، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی گزارش داد که ارتش اسرائیل همچنان در صدد ترور الضیف و دیگر فرماندهان عالی رتبه حماس است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما