plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
کد مطلب : ۱۶۵۵۸

جشن قهرمانی جام حذفی انگلیس با حمایت از غزه

دو بازیکن تیم لستر سیتی در مراسم قهرمانی تیم‌ خود مقابل چلسی در فینال جام حذفی انگلیس با برافراشتن پرچم فلسطین، همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند.
جشن قهرمانی جام حذفی انگلیس با حمایت از غزه
به گزارش ایصال نیوز به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «وسلی فوفانا» (فرانسوی) و «حمزه چودوری» دو بازیکن لستر شنبه شب پس از قهرمانی پرچم فلسطین را در حمایت از مردم غزه در دست گرفتند. این اقدام بازیکنان لستر با استقبال زیاد مردم کشورهای عربی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

همبستگی آنها با ملت مظلوم فلسطین در حالی صورت گرفت که از ۶ روز گذشته فلسطینیان آماج حمله‌های همه جانبه رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند فوفانا و چودوری با اقدام خود به جمع بزرگی از ستاره‌های فوتبال پیوستند که همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کردند.

پیش از این "ریاض محرز" بازیکن (الجزایری) منچسترسیتی، "پل پوگبا" بازیکن (فرانسوی) منچستریونایتد، "محمد الننی" بازیکن (مصری) تیم آرسنال و "محمد صلاح" حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده بودند.

چودوری بازیکن انگلیسی هندی الاصل است سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس را در کارنامه خود دارد.

اوضاع در سرزمین‌های اشغالی پس از هتک حرمت مسجد الاقصی و حملات شدید رژیم صهیونیستی به غزه بحرانی است. به دنبال این اقدام و عدم توقف حمله‌های همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه، گروه‌های مقاومت مناطق مختلف اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند.

براساس تازه‌ترین گزارش وزارت بهداشت فلسطین تاکنون در حملات همه جانبه صهیونیست‌ها به غزه تا صبح امروز یکشنبه 146 فلسطینی شهید و بیش از یکهزار تن دیگر زخمی شدند.

لسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس موفق شد مقابل چلسی به برتری یک بر صفر دست یابد و قهرمان این رقابت نام گیرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما