plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۱۶۵۳۹

منبع اسرائیلی: عملیات علیه غزه احتمالا تا فردا ادامه دارد

یک منبع امنیتی اسرائیلی اعلام کرد، عملیات رژیم صهیونیستی علیه غزه احتمالا تا فردا(یکشنبه) ادامه دارد. در اثر حملات ارتش جنایتکار صهیونیستی به غزه 140 نفر شهید و بیش از 1000 نفر مجروح شده اند.
منبع اسرائیلی: عملیات علیه غزه احتمالا تا فردا ادامه دارد
به گزارش ایصال نیوز، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، یک منبع امنیتی اسرائیلی به روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت: عملیات نظامی در غزه احتمالا تا فردا(یکشنبه) ادامه داشته باشد. وی گفت: اگر دستاوردها در غزه ادامه یابد بهتر است به دنبال تحقق آتش‌بس باشیم. هنوز به این جا نرسیده‌ایم. مسائل دیگری هست که باید آن را انجام دهیم. این کار فردا انجام نمی‌شود احتمالا دو یا سه روز طول بکشد و بعد از آن هفته آتی فشار بین المللی آغاز خواهد شد.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت احتمالا آمریکا به تل‌آویو فرصت استراحت برای ادامه عملیات تا فردا را می‌دهد. هادی عمرو، فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه جمعه برای بررسی آتش‌بس میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به تل‌آویو رفت.

گفتنی است، اعضای شورای امنیت سازمان ملل در چند روز گذشته برای بررسی حوادث غزه  تلاش کرد جلسه ای برگزار کند اما با مخالفت آمریکا برگزاری جلسه شورای امنیت تا سه روز دیگر یعنی سه شنبه به تعویق افتاد. 

در اثر حملات ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی به غزه تا ظهر امروز شنبه 140 نفر شهید و بیش از 1000 نفر مجروح شده اند و به زیرساخت های غزه آسیب جدی وارد شده است

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما