plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۱۶۳۷۱

هشدار شدید گروههای مقاومت به رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس

گروه‌های مقاومت فلسطینی در آستانه روز جهانی قدس به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حماقت و اقدام این رژیم در سرکوب جوانان فلسطینی در قدس اشغالی هشدار دادند.
هشدار شدید گروههای مقاومت به رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس
به گزارش ایصال نیوز،فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوزها به ساکنان محله شیخ جراح شهر قدس هشدار داد.

محمد الضیف بامداد چهارشنبه گفت: فرماندهان مقاومت و گردان‌های قسام، حوادث قدس و محله الشیخ جراح را از نزدیک پیگیری می‌کنند.

وی اضافه کرد: «در صورتی که تجاوزها به این محله و ساکنان آن متوقف نشود، مقاومت دست بسته نمی‌ماند و دشمن هزینه سنگینی خواهد پرداخت و این آخرین هشدار است.»

رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته از ساکنان محله شیخ جراح در شهر قدس خواسته است خانه‌های خود را ترک کنند.

از سوی دیگر، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی نیز از همه نمازگزاران خواست که پس از شب قدر به اعتکاف خود پایان ندهند.

در همین ارتباط، گروههای مقاومت فلسطین هم در یک بیانیه خواستار ماندن در مسجد الاقصی برای نماز و اعتکاف به ویژه در روز 28 ماه رمضان برای مقابله با شهرک نشینانی که قصد یورش به مسجد الاقصی را دارند شد تا انتفاضه علیه غاصبان صهیونیست شکل بگیرد.

در این بیانیه آمده است: قدس عربی و اسلامی بوده و خواهد ماند و موضوع اصلی امت و محور درگیری با اشغالگران صهیونیست و پایتخت ابدی فلسطین است و اشغالگران جایی در سرزمین فلسطین ندارند.

گروه‌های مقاومت فلسطین بیان کردند: نبرد ما با اشغالگران در قدس بر سر هویت و موجودیت است و معامله قرن، الحاق اراضی، اشغالگری و عادی سازی رو به زوال و پیروزی از آن امت اسلامی است.

گروه‌های مقاومت فلسطین از ساکنان کرانه باختری، قدس، اراضی 48 خواستند که به یاری ساکنان در معرض بیرون رانده شدن اجباری در محله شیخ جراح، بشتابند.

این گروه‌ها به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حماقت هشدار دادند و اعلام کردند که اشغالگران مسئولیت تبعات هر اقدامی یا جنایت علیه ملت فلسطین و قدس و مسجد الاقصی را برعهده دارند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما