plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۶۳۴۶
حسین ذوالفقاری اعلام کرد

آزمون مدارس به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

۳۰۱ شهر در شرایط قرمز
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان روند بیماری در کشور در شرایط کنترل و مهار قرار گرفته است.
آزمون مدارس به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود
به گزارش ایصال نیوز، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در جلسه امروز این کمیته که با حضور نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه امروز تمام تلاش دستگاهها با متولی گری وزارت بهداشت و درمان بر کنترل و مهار موج چهارم بیماری قرار دارد؛ گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان روند بیماری در کشور در شرایط کنترل و مهار قرار گرفته است.

ذوالفقاری در این خصوص گفت: تعداد شهرهای قرمز در کشور در حدود ۳۰۱ شهر است امیدواریم با روند خوب مدیریت بیماری و ادامه رعایت پروتکل ها توسط اصناف و مردم فهیم این میزان در هفته های آتی کاهش پیدا کند.

معاون امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه باید کنترل بیماری به صورت جدی و هدفمند پیگیری شود؛ گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل فاصله گذاری اجتماعی، ممنوعیت سفرها و دورهمی های جمعی بایستی دقیق رعایت گردد.

موضوع برگزاری آزمون های وزارت آموزش و پرورش از دیگر محورهای جلسه امروز بود و در این خصوص ذوالفقاری تصریح کرد: برگزاری آزمون ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان هایی که اطلاع رسانی می شود انجام می گیرد.

وی در این خصوص گفت: بایستی آزمون ها در مکان های باز و دارای تهویه هوا برگزار شود تا از امکان انتقال و شیوع بیماری جلوگیری شود.

رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع اصناف و محدودیت های اعمال شده بر آنها اشاره کرد و گفت: انصافا اصناف بیشترین همراهی را در طی ۱۴ ماه اخیر شیوع بیماری کرونا داشته اند.

ذوالفقاری تصریح کرد: اصناف جامعه بسیار بزرگی را شامل می شود و طبق گزارش ها حدود سه میلیون واحد صنفی با جمعیت ۹ میلیون نفری داریم که به نوبه خود سهم بزرگی را در اقتصاد کشور تشکیل می دهند.

وی در این خصوص یادآور شد: با هدف جلوگیری از آسیب دیدن اصناف این پیشنهاد را به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه خواهیم داد که کسب و کار و اصناف مثل واحدهای تولیدی با رعایت شدید پروتکل ها انجام گیرد.

معاون وزیر کشور خاطر نشان کرد: در این خصوص نظارت را خود اتحادیه ها و اصناف انجام دهند و مراتب را به وزارت بهداشت اعلام کنند.

ذوالفقاری در پایان خاطر نشان کرد: باید با تلاش و همت همگی بتوانیم از این موج سهمگین که روزانه مرگ نزدیک به ۴۰۰ نفری را در کشور رقم می زند عبور کنیم و اجازه ندهیم که وضعیت بیماری در کشور در اثر اهمال کاری ها و بی تفاوتی ها، شیوع و گستره بیشتری گیرد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما