plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۶۲۵۵
در جلسه هیأت دولت

روحانی: پخش یک نوار صوتی محرمانه برای این بود که وحدت جامعه را از بین ببرند

سردار سلیمانی بهترین مشاور برای ما در سیاست خارجی در منطقه بود
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در جامعه هر روز دشمنان داستانی را می سرایند و می خواهند با مشغول کردن ما وحدت جامعه را بر هم بزنند، گفت: ماجرای پخش شدن یک نوار صوتی محرمانه توسط کثیف ترین برنامه و شبکه ای که سراسر آن ضد اسلام و ضد ایران است و پول را آن را عربستان سعودی تامین می کند، با این هدف انجام شد که وحدت جامعه را از بین ببرند و اختلاف ایجاد کنند.
روحانی: پخش یک نوار صوتی محرمانه برای این بود که وحدت جامعه را از بین ببرند
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با بیان اینکه امروز روز عصبانیت رژیم صهیونیستی، ارتجاع منطقه و آمریکا از موفقیت های ملت ایران است، گفت: امروز عصبانی هستند چون همه آن چیزی که با چهار سال توطئه بافته بودند از دستشان رفته است.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه امروز، 1+4 و حتی خود آمریکایی ها فهمیده اند که جز تسلیم شدن در برابر قانون و مقررات بین المللی و حقانیت ایران راهی ندارند، تصریح کرد: دزدیدن یک سند و یک نوار و انتشار آن مسئله ای است که باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و اینکه چرا در این مقطع مهم انجام شده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: این نوار صوتی درست در مقطعی که وین در اوج موفقیت است توسط کسانی که ضد ایران، مردم ایران و مصالح ایران هستند منتشر می شود تا در داخل کشور اختلاف ایجاد کند.

این خبر تکمیل می شود...
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما