plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۱۶۲۱۲

قهرمانی تاریخی بسکتبال گرگان با درخشش پری پتی

شهرداری گرگان 110 - 103 مهرام
شهرداری گرگان با یک بازگشت باورنکردنی و پرتاب های بازیکن آمریکایی در بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال، مهرام را شکست داد و برای نخستین بار جشن قهرمانی را برپا کرد.
قهرمانی تاریخی بسکتبال گرگان با درخشش پری پتی
به گزارش ایصال  نیوز، ماراتن نسبتا طولانی لیگ برتر بسکتبال که در مرحله نیمه نهایی با نبرد جذاب مهرام و پالایش نفت آبادان همراه بود، در ایستگاه فینال به جنگ تمام عیار بین دو تیم پرستاره شهرداری گرگان و مهرام در شنبه شب رسید.

در یک طرف صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، روزبه ارغوان و البته چند بازیکن خارجی و طرف دیگر و زمین شهرداری گرگان مایک رستم پور، محمد جمشیدی، گارد آمریکایی و چند بازیکن پرنام و نشان دیگر حضور داشتند.

قبل از بازی هیجان انگیز امشب بین شاگردان آرزومندی و شاهین طبع، شهرداری گرگان با دو برد از سه بازی اخیر خود توانسته بود خودش را به جام قهرمانی نزدیک تر کند؛ جامی که سال هاست هواداران این تیم انتظارش را می کشیدند و سال قبل هم کرونا مانع از رسیدن آن ها به این عنوان شد.

تا یک دقیقه پایانی کوارتر چهارم بازی همه چیز نسبتا برابر پیش می رفت و شوت سه امتیازی روزبه ارغوان فاصله امتیازی گرگانی ها را بیشتر کرد تا همه منتظر برپایی جشن قهرمانی شاگردان شاهین طبع در آزادی باشند.

خروج مهدی کامرانی و صمد نیکخواه، دو بازیکن باتجربه مهرام به دلیل داشتن 5 خطا از بازی شانس مهرام را برای بازگشت به بازی کمتر می کرد، اما اشتباه عجیب نوید رضایی، بازیکن جوان شهرداری گرگان نه تنها مهرام را به بازی برگرداند، بلکه باعث شد این تیم سه امتیاز در فاصله سه صدم ثانیه تا پایان پیش بیفتد.

در حالی که از 18 ثانیه مانده به پایان بازی چند وقت استراحت از سوی سرمربیان دو تیم، باعث وقفه های زیاد در بازی شده بود و چند باری هم جای برنده و بازنده جابجا شده بود، مهرام تصور می کرد کار را به بازی پنجم کشانده، اما توپ در همان سه صدم ثانیه به پری پتی، بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان رسید و او از زمین خودی توپ را روانه سبد مهرام کرد؛ توپی که به شکلی اعجاب انگیز وارد سبد شد.

حتی با وجود رفتن توپ داخل سبد هم داوران برای بررسی اینکه توپ قبل از پایان زمان بازی از دستان پری پتی جدا شده، صحنه را به مدت چند دقیقه بازبینی کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که گل را سالم اعلام کنند. بدین ترتیب بازی جشن مهرامی ها برای پیروزی کنسل شد و کار با نتیجه برابر 96 به وقت اضافه کشید.

مهرام که بازیکنان کلیدی خود را هم در زمین نداشت، در وقت اضافه خیلی خوب کار نکرد و در فاصله یک دقیقه مانده به پایان با شوت های سه امتیازی گارد آمریکایی شهرداری گرگان عقب افتاد.

بحران در تیم مهرام زمانی اوج گرفت که کاپیتان صمد با سرمربی تیم بر سر اینکه بازیکنان داخل زمین خطا کنند یا خیر، بحث و جدل کردند.

در نهایت در حالی که مهرام چندان آرامش نداشت، لو دادن توپ در دقایق پایانی کار را تمام کرد و با اسلم دانک محمد جمشیدی شهرداری گرگان 110 بر 103 برنده بازی لقب گرفت.

حالا برای اولین بار شهرداری گرگان جشن قهرمانی خود را در لیگ برتر برپا کرد؛ اتفاقی که سال ها هواداران پرشور این تیم انتظارش را می کشیدند، اما حالا مجبورند کسب مقام قهرمانی را از داخل خانه جشن بگیرند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما