plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۱۶۱۷۸

فراخوان جهاد اسلامی برای مقابله با صهیونیست‌های افراطی در مسجدالاقصی

جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که ملت فلسطین باید از مسجدالاقصی حمایت کرده و با صهیونیستهایی که به صحنهای شریف آن یورش برده‌اند مقابله کنند. در درگیری های قدس اشغالی بیش از 100 فلسطینی روزه دار مجروح شدند.
فراخوان جهاد اسلامی برای مقابله با صهیونیست‌های افراطی در مسجدالاقصی
به گزارش ایصال نیوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مردم این کشور خواست که برای اقامه نماز، عازم مسجدالاقصی شوند و از ساکنان قدس حمایت کنند. جهاد با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که ملت فلسطین باید از مسجدالاقصی حمایت کرده و با صهیونیستهایی که به صحنهای شریف آن یورش برده‌اند مقابله کنند.

خبرگزاری شهاب ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، با وجود سرکوب و تروریسم رژیم صهیونیستی علیه ساکنان قدس و تعدی به معتکفان مسجدالاقصی، ولی شجاعت معترضان در قدس، شیواترین نمود صلابت عزم و اراده ملی است.

این جنبش با بیان اینکه مردم قدس، تسلیم سیاستهای اسرائیل زورگو نخواهند شد، خاطرنشان کرد، جوانان قدس به انتفاضه خود ادامه خواهند داد. جهاد تأکید کرد، قدس، به عنوان نماد مقابله و درگیری با رژیم صهیونیستی و مسجدالاقصی هم، قبله مقاومت و محبوب دل ملل مسلمان باقی خواهد ماند.

در این بیانیه تصریح شد، هرگونه تعدی به الاقصی یا هتک حرمت به آن، به منزله صاعقه‌ای علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود. جهاد اسلامی با بیان اینکه، این جمعه، روز خشم و گسترش انتفاصه برای حمایت از قدس و ساکنان آن است، خاطرنشان کرد، ماه مبارک رمضان نیز باید زمان مقابله با توطئه‌هایی باشد که علیه آرمان فلسطین است.

گفتنی است، هلال احمر فلسطین، امروز (جمعه)، اعلام کرد که در درگیری‌های بامداد امروز و شامگاه روز گذشته میان فلسطینیان از یک سو و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تندرو صهیونیستی از سوی دیگر، ۱۰۵ فلسطینی مجروح شده‌اند.

خبرگزاری فلسطین نیز امروز در ارتباط با این درگیری‌ها گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی ۵۰ فلسطینی را در جریان درگیری‌های شامگاه روز گذشته دستگیر کرده‌اند.

جوانان فلسطینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به علت اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ممانعت از ایجاد تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت این ماه مبارک در شهر قدس و به ویژه در اطراف مسجد الاقصی با نیروها و افراطی های صهیونیست درگیر شده‌اند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما