plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۱۶۰۹۴

استاندار اصفهان: هدف الهی ارتش ایران را از سایر قوای مسلح جهان متمایز کرده است

استاندار اصفهان با اشاره به انگیزه الهی، شجاعت و روحیه بالای کارکنان ارتش، گفت: هدف الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از سایر قوای مسلح جهان متمایز کرده است.
استاندار اصفهان: هدف الهی ارتش ایران را از سایر قوای مسلح جهان متمایز کرده است
به گزارش ایصال نیوز، عباس رضایی روز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان افزود : نیروهای مسلح در لباس‌های مختلف ولی همه در نظام اسلامی به دنبال یک هدف مقدس و آن پاسداری از نظام مقدس و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند.

وی ادامه داد: در این روز بزرگ که یادگار امام خمینی (ره) است از زحمات ارتش در ابعاد مختلف به عنوان نماینده دولت تشکر می‌کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اقتدار و برتری یک ارتش تنها به تعداد تجهیزات و تسلیحات آن نیست، تصریح کرد: ایمان، هدف والا و مقدس، انگیزه دفاع و رزم، شجاعت، اتحاد و انسجام، مردمی بودن، بصیرت، روحیه ایثار و فداکاری، خلاقیت، ابتکار، ارزش‌های انسانی، خستگی‌ناپذیری و احساس مسوولیت از جمله دیگر مولفه‌هایی است که برای برتری یک ارتش لازم است.

وی به انسجام درونی ارتش و اتحاد آن با سایر نیروهای مسلح اشاره کرد و تصریح کرد: اتحاد، همدلی و همزبانی ارتش و سایر نیروهای مسلح به ویژه هماهنگی و همراهی ارتش و سپاه در بخش‌های مختلف بسیار منحصر به فرد در نظام اسلامی است.

رضایی اظهار کرد:هدف مقدس ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران، تصاحب زمین و استعمار ملت‌ها که امروز در نظام‌های استکباری دیده می‌شود نیست بلکه هدف آن الهی و حرکت در مسیر دفاع و تحقق ارزش‌هاست.

وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح همواره در کنار مردم بوده و هستند، خاطر نشان کرد: امروز تجلی این همراهی در بخش‌های مختلف اجتماعی از جمله مدیریت بیماری کرونا، امدادرسانی در سیل و زلزله، مروم‌یاری در عرصه‌های امدادی و پزشکی مشهود است.

استاندار اصفهان ابراز کرد: ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با احساس مسوولیت و توانایی لازم در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همواره برای خدمت به مردم اعلام‌آمادگی داشته و در این مسیر منشاء خدمت بزرگ و ارزشمندی شده‌اند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر داشتن نیروهای مسلح و ارتشی خدوم، ولایتمدار، با بصیرت و جهت‌گیری صحیح و آماده افتخار مردم ماست.

وی با اشاره به رونمایی پی‌درپی تجهیزات نظامی گفت: روحیه عالی در نیروی انسانی و افزایش تجهیزات که بخش‌هایی از آن در رسانه‌ها مطرح می‌شود، ناشی از اراده الهی کارکنان ارتش و نیروهای مسلح است.

رضایی خاطر نشان کرد: امروز رهنمودهای مقام معظم رهبری ارتش را به حصاری مستحکم در مقابل توطئه های دشمنان تبدیل کرده است.

وی با اشاره به استمرار دشمنی استکبار گفت: ماهیت انقلاب اسلامی موجب شده است تا هر روز در حال نبرد با دشمن باشیم که امروز نمود آن در نبرد اقتصادی مشهود است و لذا در ارتقای آمادگی‌ها نباید به شرایط فعلی راضی بود و باید به صورت مداوم آن را تقویت کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به خستگی ناپذیری ارتش گفت: این ویژگی نشان از توان معنوی و مادی آگاهی ارتش است.

گفتنی است، مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، امسال با حضور استاندار و اعضای شورای تامین استان اصفهان و با توجه به شرایط کرونایی، بصورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی، در مرکز آموزش‌های توپخانه و موشکی شهید صیاد شیرازی اصفهان برگزار شد. در این مراسم یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی رژه رفتند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما