plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۱۵۸۵۱
آرش نجیمی مطرح کرد

اصفهان در وضعیت آژیر قرمز کرونایی قرار گرفت

شناسایی هزار و ۵۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام شناسایی هزار و ۵۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا، نسبت به قرمز شدن استان اصفهان ابراز نگرانی کرد. هشت شهرستان استان از جمله: اصفهان، نجف آباد، فریدن، کاشان، لنجان در وضعیت قرمز هستند.
اصفهان در وضعیت آژیر قرمز کرونایی قرار گرفت
به گزارش ایصال نیوز، آرش نجیمی امروز دوشنبه در گفت‌وگویی با اعلام قرمز شدن هشت شهرستان در استان اصفهان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از سه هزار و ۹۹۴ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۵۴۴ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۵۲ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۷ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و۲۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۵۶ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ ۲۴ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۹ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما