plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۱۵۸۰۱

در مذاکرات کمیسیون برجام بر لزوم رفع همه تحریم‌های ایران تاکید شد

شبکه خبری پرس‌تی‌وی از یک منبع مطلع نقل کرد که در مذاکرات امروز کمیسیون مشترک برجام بر اجماع در ایران در موضوع ضرورت رفع تحریم‌ به صورت کامل توسط آمریکا قبل از بازگشت ایران به تعهدات برجامی تاکید شده است.
در مذاکرات کمیسیون برجام بر لزوم رفع همه تحریم‌های ایران تاکید شد
به گزارش ایصال نیوز، این منبع آگاه تاکید کرد که ایران هیچ نتیجه ای از کمیسیون برجام را که شامل رفع همه تحریم‌ها توسط آمریکا نباشد نمی‌پذیرد.

وی افزود: در مذاکرات امروز کمیسیون برجام، ایران بر ضرورت رفع یکپارچه همه تحریم‌ها و راستی آزمایی آن قبل از بازگشت ایران به تعهدات برجامی تاکید کرد.

این منبع مطلع به شبکه پرس تی وی گفت: آمریکا غیر از برداشتن همه تحریم‌ها هیچ راه دیگری برای بازگرداندن ایران به تعهدات برجامی ندارد.

از سوی دیگر، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی امروز جمعه در وین تصریح کرد که آمریکا باید مفاد قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را بطور کامل اجرا کند.

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین در توئیت دیگری خاطرنشان کرد: در نشست برخط امروز کمیسیون مشترک برجام، شرکت کنندگان ازجمله ایران دورنمای بازگشت کامل آمریکا به معامله هسته ای را پذیرفته و بر آمادگی برای حل تدریجی این مساله با تلاش های مشترک تاکید کردند.

خبرنگار ارشد وال‌استریت ژورنال امروز مدعی شد که آمریکا در نشست آتی کمیسیون مشترک برجام در وین حضور خواهد داشت اما مذاکرات مستقیم با آمریکا در کار نیست. 

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما