plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۱۵۶۴۸
دکتر سیماسادات لاری خبر داد

شمار رسمی قربانیان کرونا در ایران از مرز ۶۲ هزار نفر عبور کرد

۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۶۲ هزار نفر گذشت.
شمار رسمی قربانیان کرونا در ایران از مرز ۶۲ هزار نفر عبور کرد
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۴ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۳۶ نفر از آنها بستری شدند، اظهار کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۱۷ نفر رسید.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۴۵ نفر رسید.
 
دکتر لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۵۶۲ هزار و  ۷۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، عنوان کرد: سه هزار و ۸۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: تا کنون ۱۲ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۸۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
وی در پایان گفت: در حال حاضر ۱۷ شهرستان قرمز و ۴۷ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما