plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۱۵۵۵۶

مجیدی: می‌خواهم شخصیت بردن را در استقلال بیدار کنم

سرمربی استقلال پس از از آخرین بازی استقلال در سال ۹۹ می‌گوید در این تیم هر بازیکنی که آماده باشد به میدان می‌رود. استقلال دیروز چهارشنبه با دو گل و پیروزی برابر ماشین سازی، به روند رو به رشد خود از زمان روی کار آمدن مجیدی در صدرجدول ادامه داد.
مجیدی: می‌خواهم شخصیت بردن را در استقلال بیدار کنم
به گزارش ایصال نیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری کوتاه پس از بازی با ماشین سازی اظهار کرد: من از روز اول گفتم که می‌خواهم روی شخصیت تاکتیکی استقلال و شخصیت "بردن" کار کنم. ما در هر بازی تاکتیک خاص خودمان را داریم ولی نکته‌ای که درباره این بازی وجود داشت، کیفیت بد زمین و باد بود که باعث شد دو تیم عملکرد خوبی از خود نشان ندهند.

مجیدی افزود: ما به تمام بازیکنانی که در اختیار داریم، احتیاج داریم و از هر نفری که آماده باشد، استفاده می‌کنیم. جدا از مسائل تاکتیکی، مهمترین موضوعی که روی آن کار می‌کنم بیدار کردن شخصیت "بردن" در استقلال است.

از سوی دیگر، احمد منشی زاده پیشکسوت تیم استقلال درباره شرایط فرهاد مجیدی در تیم فوتبال استقلال گفت:‌ فرهاد مجیدی باید به اعصاب خود مسلط باشد و شرایط را هموار کند. به نظر من ساختاری که الان در کادر فنی وجود دارد، بسیار خوب است. امیدوارم روند پیروزی روز به روز در تیم بیش‌تر شود و استقلال بتواند در پایان کارنامه خوبی از خودش بر جای بگذارد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ۳ بازی اخیر آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی خاطرنشان کرد: در سه بازی استقلال، اتفاق خیلی خاصی رخ نداد. تیم تلاش خود را انجام داد و توانست به پیروزی برسد اما شکل تازه‌ای در تیم به وجود نیامده است و باید در ادامه ببینیم شرایط فنی تیم به چه شکل جلو خواهد رفت.

منشی‌زاده در پاسخ به این سوال که تیم برای بهتر کردن شرایط خود، چه نکاتی را باید رعایت کند؟ گفت: تیم باید در درجه اول آرامش داشته باشد. بازیکن اگر بخواهد عملکرد خوبی داشته باشد، باید مطالباتش پرداخت شود. بازیکنی که پولش پرداخت نشود، عملکرد خوبی نخواهد داشت و کم‌کاری می‌کند. هیات مدیره باشگاه باید به فکر بازیکنان باشند. اگر این اتفاق بیفتد، تیم می‌تواند عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

او در پایان درباره آینده تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من اصلا صحبت قهرمانی را نکنید. استقلال باید روز به روز در هر بازی بتواند شکل تیمی خود را به دست بیاورد. اگر تیم یک دست بود و شرایط خوبی را رقم زد، می‌توان به آینده این تیم امیدوارم بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما