plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۱۵۵۰۲

دیدار هیأت حزب الله با سفیر ایران در مسکو

هیأت حزب الله لبنان به سرپرستی «محمد رعد» که برای دیدار با مقامات روسیه در این کشور بسر می برد، در دیدار با سفیر ایران در مسکو از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مقاومت لبنان تشکر کرد.
دیدار هیأت حزب الله با سفیر ایران در مسکو
به گزارش ایصال نیوز، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو دیروز (دوشنبه) ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ با هیأت پارلمانی حزب الله لبنان که به مسکو سفر کرده، دیدار و گفت‌وگو کرد.

«محمد رعد» عضو حزب الله و رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان، ریاست هیأت لبنانی را در این ملاقات بر عهده داشت.

در این دیدار طرفین در مورد اوضاع خاورمیانه از جمله تحولات لبنان، سوریه، فلسطین، محور مقاومت و ... بحث و تبادل نظر کردند.

کاظم جلالی ضمن تاکید بر تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از حزب الله و محور مقاومت، تنها راه پیروزی بر دشمن صهیونیستی را مقاومت و پایداری برشمرد.

محمد رعد نیز با ابراز تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی لبنان، بر ضرورت ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی بر دشمن تاکید کرد.

در این دیدار که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو انجام شد، «شوقی بونصر» سفیر لبنان در روسیه نیز حضور داشت.

* دیدار با لاوروف
گفتنی است هیأت مزبور روز گذشته با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. «محمد رعد» پس از این دیدار گفت که دیدار با لاوروف به صورت دوستانه بوده و فضای مذاکرات نیز صریح بوده است.

وی عنوان کرد که با لاوروف، اوضاع منطقه و لبنان و نحوه برقراری ثبات و جلوگیری از حمایت از تروریسم را بررسی کرده است.

قرار است این سفر، سه روز به طول بینجامد. آخرین بار، رعد در سال ۲۰۱۱ به روسیه سفر کرده بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما