plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۱۵۰۶۱
دکتر سیماسادات لاری خبر داد

۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در ایران جان باختند

شناسایی ۸ هزار و ۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۷ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۸۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۱ نفر رسید.
۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در ایران جان باختند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیماسادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر، اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.

به گفته وی خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۴۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما هنوز سه هزار و ۷۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران ما در حوزه علوم آزمایشگاهی تا کنون ۱۰ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۹۴۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند، افزود:  شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما