plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۵۰۱۹

ماموریت قالیباف به روسای کمیسیون های امنیت ملی و انرژی مجلس برای پیگیری حل اختلاف دولت و مجلس

رئیس مجلس در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای تعامل با دولت و حل اختلافات درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، روئسای ۲ کمیسیون تخصصی مجلس را موظف کرد با محوریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و در تعامل با نهادهای مرتبط دولتی، این مسئله را پیگیری و نتیجه را در اسرع وقت به وی و صحن مجلس گزارش کنند.
ماموریت قالیباف به روسای کمیسیون های امنیت ملی و انرژی مجلس برای پیگیری حل اختلاف دولت و مجلس
به گزارش ایصال نیوز از خانه ملت، درپی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم حل اختلافات دولت و مجلس درباره یکی از مواد قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، دکتر محمد باقر قالیباف، مجتبی ذوالنوری و فریدون عباسی روئسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی مجلس را مامور تعامل با دولت با محوریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کرد.

رئیس مجلس از ذوالنوری و عباسی خواسته است، درباره اجرای ماده ۶ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها(مربوط به توقف اجرای پروتکل الحاقی)با جلب نظر اعضای دو کمیسیون و با محوریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در تعامل با دولت از جمله، سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه، موضوع را به سرعت پیگیری کنند.

قالیباف همچنین خاطرنشان کرد که‌ گزارش نتیجه این اقدامات و رایزنی‌ها در اسرع وقت به وی و صحن مجلس ارائه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد که‌ "ضرورت دارد دغدغه نمایندگان مردم در مجلس در اجرای کامل و دقیق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در صدر پیگیری ها و رایزنی ها قرار داشته باشد."

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما