plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۱۵۰۰۳
دکتر سیماسادات لاری خبر داد

۸۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در ایران جان باختند

شناسایی ۸ هزار و ۲۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جان باختن ۸۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.
۸۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در ایران جان باختند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۴ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۷۵ نفر رسید، گفت:  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: سه هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری با بیان این که تا کنون ۱۰ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۴۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت:  در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند.

وی افزود: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما