plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۱۴۷۸۶
سپاهان2- 0استقلال

سپاهان اصفهان جای استقلال را در صدر جدول گرفت

تیم فوتبال سپاهان با برتری دو بر صفر مقابل استقلال به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید.
سپاهان اصفهان جای استقلال را در صدر جدول گرفت
به گزارش ایصال نیوز، در حساسترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های مدعی سپاهان و استقلال عصر روز شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر شاگردان «محرم نویدکیا» به پایان رسید تا صدر جدول، طلایی شود.

قضاوت این دیدار را «سیدوحید کاظمی» را با کمک‌های «محمدعلی پورمتقی» و «رحیم حاجیلو» برعهده داشت.

بازی با حملات سپاهان آغاز شد اما در ادامه استقلال نیز دو خطر نسبی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد. در دقیقه ۱۴ ارسال سپاهانی‌ها با تعلل مدافعان استقلال مواجه شد تا «سجاد شهباززاده» گل نخست این بازی را ثبت کند. شهباززاده که سال‌های قبل پیراهن استقلال را برتن داشت، پس از گل شادمانی نکرد.

این دوزادهمین گل شهباززاده در فصل جاری لیگ برتر بود. تیم تحت هدایت «محرم نویدکیا» با استفاده از تمامی زمین و به جریان درآوردن توپ روی زمین، استقلال را وادار به عقب‌نشینی کرد.

در دقیقه ۳۵ ارسال «سروش رفیعی» با اشتباه همزمان «عارف غلامی» و «رشید مظاهری» همراه شد تا میزبان به گل دوم برسد. در ابتدای نیمه دوم هم سپاهان فرصت خوبی داشت و سپس استقلال حملاتی را طراحی کرد.

سپس استقلال توپ و میدان را در اختیار گرفت و «محمد فکری» با سه تعویض همزمان در پی جبران نتیجه بود اما نمی‌توانست موقعیتی ایجاد کند.

در دقیقه ۸۸ «محمد نادری» در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

سپاهان با این پیروزی به امتیاز ۲۸ رسید و صدرنشین شد و استقلال هم در امتیاز ۲۶ باقی ماند و به رتبه دوم نزول کرد.

استقلال با قبول این شکست پس از حدود هفت سال به سپاهان در اصفهان باخت.
ترکیب سپاهان پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی(یاسین سلمانی)، محمدرضا حسینی(محمدرضا خلعتبری)، محمد محبی(رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده(محمدرضا مهدی‌زاده)
ترکیب استقلال رشید مظاهری، سیاوش یزدانی(محمدحسین مرادمند)، محمد دانشگر، عارف غلامی(محمد نادری)، وریا غفوری(محمدحسین فلاح)، بابک مرادی، آرش رضاوند(مسعود ریگی)، مهدی مهدی‌پور(احمد موسوی)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

اننتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما