plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۱۴۷۵
با حضور وزارای دفاع و مقامات بیش از صد کشور

هشتمین کنفرانس بین المللی امنیتی مسکو برگزار شد

سرگئی لاوروف: واشنگتن برای تحقق منافع خود از سیاست تحریم استفاده می‌کند
هشتمین کنفرانس بین‌المللی امنیت که نسخه همسان کنفرانس امنیت و دفاع مونیخ است، امروز -سه‌شنبه- در مسکو آغاز به کار کرد. این کنفراننس به مدت سه روز و با مشارکت وزرای دفاع 35 کشور و هیأت‌های نمایندگی از یکصد کشور ادامه دارد و فعالیت آن بر تحولات خاورمیانه به ویژه چشم‌اندازهای صلح در سوریه و راهکارهای برقراری صلح و امنیت در جهان متمرکز است.
هشتمین کنفرانس بین المللی امنیتی مسکو برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، هشتمین کنفرانس امنیتی مسکو، امروز (چهارشنبه) با مشارکت بیش از صد کشور آغاز شد. «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه گفت که بار‌ها از واشنگتن خواستیم اردوگاه الرکبان را تخلیه کند، اما آمریکا با این موضوع مخالفت کرد.
«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در هشتمین کنفرانس امنیت بین‌المللی در مسکو تاکید کرد واشنگتن برای تحقق منافع خود به زیان دیگر کشورها، از سیاست تحریم استفاده می‌کند. وی افزود واشنگتن با کنار گذاشتن توافقنامه‌ها، امنیت و ثبات بین‌المللی را تهدید می‌کند.
مباحث اصلی این کنفرانس سه روزه در مسکو   بر تحولات خاورمیانه به ویژه چشم‌اندازهای صلح در سوریه و راهکارهای برقراری صلح و امنیت در جهان متمرکز است. در این کنفرانس، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ حاتمی نیز حضور دارند.
انتهای پیام/* 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما