plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۱۴۷۳
دیدار اون و پوتین

کیم جونگ اون، با قطار به روسیه رسید

روسها با "نان و نمک" به استقبال اون رفتند
«کیم جونگ اون» امروز و فردا در روسیه اقامت دارد و مهمترین برنامه او دیدار و مذاکره با پوتین خواهد بود. شماری از مقامات سیاسی، اقتصادی و امنیتی کره شمالی در این سفر کیم اون را همراهی می کنند. 
کیم جونگ اون، با قطار به روسیه رسید
به گزارش ایصال نیوز به نقل از اسپوتنیک، قطار رهبر کره شمالی صبح امروز سه شنبه، از مرز گذشت و وارد ایستگاه بخش "حاسان" در پریموری روسیه شد. خواهر رهبر کره شمالی نیز وارد ولادی واستوک شد. به هنگام ورود به روسیه از کیم جونگ اون با "نان و نمک" (سنت روس ها به هنگام ملاقات مهمان) استقبال کردند، او سپس به داخل ساختمان ایستگاه بر روی فرش قرمز رفت.
رئیس بخش پریموری اولگ کوژمایکو در صفحه اینستاگرام خود، مراسم استقبال از کیم جونگ اون و دیگر همراهان وی شامل وزیر امور خارجه کره شمالی ری یونگ هو و معاون اول او چوی سونگ هی را منتشر نمود.
سپس «کیم جونگ اون» رئیس جمهور کره شمالی از "خانه دوستی روسیه و کره" در گذرگاه مرزی واقع شده است یازدید کرد . این خانه در سال 1986 در آستانه سفر کیم ایل سون ساخته شد.
لازم به ذکر است، «کیم جونگ اون» امروز و فردا در روسیه اقامت دارد و مهمترین برنامه او دیدار و مذاکره با پوتین خواهد بود. شماری از مقامات سیاسی،اقتصادی و امنیتی کره شمالی در این سفر کیم اون را همراهی می کنند. 
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما