plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۱۴۶۱۱

شهادت 12 رزمنده سوری در حمله داعش به یک اتوبوس

در حمله گروه تروریستی داعش به جاده السخنه ـ اثریا در مرکز سوریه 12 نفر از نیروهای نظامی سوریه‌ به شهادت رسیدند.
شهادت 12 رزمنده سوری در حمله داعش به یک اتوبوس
به گزارش ایصال نیوز، روز چهارشنبه 12 نفر از سربازان ارتش سوریه و نیروهای متحد(تیپ امام محمدباقر) آن در حمله تروریست های داعش به آنها در شمال بادیه الشام به شهادت رسیدند. به گزارش «اسپوتنیک» به نقل از منابع آگاه تروریست‌های داعش یک اتوبوس حامل سربازان سوریه‌ای را در حین عبور از این منطقه هدف قرار دادند.

این گزارش افزوده که همه جان باختگان اهالی حلب و نیروهای ارتش سوریه بوده‌اند.
پایگاه خبری «العربی الجدید» نیز گزارش داد که در حمله‌ای غافلگیرکننده در منطقه سلمیه در حومه شمال شرقی حماة 32 نیروی ارتش سوریه جان باخته یا مجروح شدند.

این پایگاه به نقل از منابع مطلع تأکید کرد که این نیروها در حال پاکسازی مناطق بیابانی اطراف جاده دمشق ـ دیرالزور بودند که ناگهان هدف حمله تروریست‌های داعش قرار گرفتند.

درگیری ها در این منطقه میان تروریست‌ها و نیروهای ارتش ادامه دارد. این گزارش تأکید کرده که 19 تن در این حادثه جان باخته و 13 نیروی نظامی که تعدادی از آنها عضو تیپ الباقر هستند زخمی شده و به بیمارستان‌هایی در حلب و حماة منتقل شده‌اند.

این درحالی است که نیروهای سوریه با حمایت هوایی روسیه در حال پاکسازی این منطقه بیابانی از بقایای گروه تروریستی داعش هستند. براساس گزارش‌ها از صبح دوشنبه تا عصر روز سه‌شنبه نیروهای روسیه بیش از 100 بمباران هوایی در نقاط گوناگون این منطقه بیابانی اجرا کرده‌اند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما