plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۱۴۵۷۱
سفیر ایران در لندن خبر داد

ارسال نامه به مراکز اسلامی شیعه و سنی در اعتراض به فیلم بانوی بهشت

حمایت انگلیس از ساخت فیلمی با هدف ایجاد اختلاف در مذاهب اسلامی
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن از ارسال نامه‌ به مراکز اسلامی شیعه و سنی در انگلیس در محکومیت فیلم اخیر تولیدشده درباره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.
ارسال نامه به مراکز اسلامی شیعه و سنی در اعتراض به فیلم بانوی بهشت
به گزارش ایصال نیوز، «حمید بعیدی‌نژاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس امروز (دوشنبه) در توئیتی نوشت: در نامه به مراکز اسلامی شیعه و سنی در انگلیس، فیلم اخیر پیرامون‌ زندگی حضرت فاطمه (س) که به قصد ایجاد تنفر مذهبی از سوی جریان منحرف در لندن تولید شده، محکوم شد.

وی افزود: از تمامی مراکز اسلامی درخواست شد که متحدا ضمن محکومیت فیلم، از طریق قانونی برای جلوگیری از پخش آن در انگلیس اقدام کنند.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی نیز چندی پیش در توئیتی با اشاره به ساخت فیلم «بانوی بهشت» نوشت: راز اعتلای اسلام ناب، وحدت و تقریب مذاهب است. سیاست‌های محور غربی، عبری، عربی ذیل راهبرد اختلاف‌افکنی، روزی با تأسیس داعش و ریختن خون ملت‌های مسلمان و روزی با ساخت «بانوی بهشت» دنبال می‌شود.

گفتنی است؛ فیلم بانوی بهشت به نویسندگی «یاسر حبیب» و با حمایت انگلیس ساخته شده است.

یاسر یحیی عبدالله الحبیب متولد ۱۹۷۷ میلادی، روحانی اهل کویت و رئیس سازمان موسوم به "خدام‌المهدی" است. وی «هیئت خدام‌المهدی» را در سال ۲۰۰۱ در کویت تأسیس کرد، اما در سال ۲۰۰۴ به دلیل بروز برخی مشکلات میان او و دولت کویت، این هیأت پلمب و الحبیب بازداشت و بعد از مدتی با رایزنی انگلیسی‌ها ساکن لندن شد. 

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما