plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۱۴۳۹
برای دیدار و مذاکره با پوتین

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی فردا به روسیه می رود

شهر ولادی وستوک اولین ایستگاه «اون» خواهد بود
با توجه به احتمال به بن‌بست رسیدن مذاکرات کره‌شمالی و آمریکا بر سر لغو تحریم‌های «پیونگ‌یانگ» در قبال خلع‌سلاح هسته‌ای کامل شبه‌جزیره‌کره، روسیه امید دارد بتواند توجه کیم اون را به سمت خود جلب کند.« فرولوف» دیپلمات سابق روسیه و متخصص روابط خارجی در این باره گفت: «کیم خواهان لغو تدریجی تحریم‌ها در قبال اقدام محدود در زمینه خلع‌سلاح اتمی است».
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی فردا به روسیه می رود
به گزارش ایصال نیوز، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در تاریخ 24 ماه آوریل(فردا) برای دیدار و گفتگو با «ولادیمیر پوتین»، وارد شهر بندری ولادی وستوک روسیه می شود. به گزارش اسپوتنیک، قطار ضدگلوله رهبر کره شمالی 24 آوریل وارد ولادی وستوک خواهد شد.
به گفته نماینده رسمی راه آهن خاوردور روسیه برنامه حرکت قطارهای باری فعلا تغییری نکرده است. سخنگوی شرکت راه آهن بین شهری «اکسپرس پریموریه» نیز اعلام کرد که تغییری در برنامه حرکت قطارها بین شهری و حومه شهر اعلام نشده است.
مقامات کره شمالی، امروز رسما سفر قریب الوقوع کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به روسیه را مورد تأیید قرار دادند. «پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه و «اون» رهبر کره شمالی مذاکرات مهمی را به انجام خواهند رساند که فعلا اطلاعاتی در این خصوص گزارش نشده است. قبلا گزارش شده بود که مذاکرات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در جزیره «روسکی» در ولادی واستوک برگزار خواهد شد.
ولادی‌وستوک (به روسی: Владивосто́к) یکی از شهرهای روسیه است که در گوشه جنوب شرقی آن قرار گرفته است. ولادی‌وستوک مرکز سرزمین پریمورسکی و قرارگاه بندری ناوگان اقیانوس آرام نیروی دریایی روسیه است. که ایستگاه پایانی خطوط راه آهن سراسری روسیه در آن قرار دارد.
نتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما