plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۳۸۶۹

هشدار دبیرکل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی

سیدحسن نصرالله به اسرائیل هشدار داد که در صورت جنگ قادر هستند هر نقطه ای از اسرائیل را هدف قرار دهند.
هشدار دبیرکل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی
دبیرکل حزب الله لبنان روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین هشدار داد که نیروهای حزب الله قادرند در صورت درگیری به هر نقطه از اسرائیل حمله کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: نیروهای مقاومت اخیراً زرادخانه خود را دو برابر کرده و موشک‌های نقطه زن به اندازه کافی این امکان را می دهد که در صورت حمله به هر نقطه از اسرائیل ضربه بزنند.

به گفته سید حسن نصرالله، حزب‌الله مجهز به سلاح های مناسب برای مقابله با پهپادهای اسرائیل است که بطور محسوس کمتر در آسمان لبنان دیده می شوند.

رهبر حزب الله گفت: واحدهای مقاومت در صورت ماجراجویی احتمالی نظامی توسط دولت دونالد ترامپ علیه ایران در حالت آماده باش کامل هستند. وی همچنین یادآوری کرد که حزب الله حق پاسخ گویی به کشته شدن علی محسن از نیروهای این جنبش در پی حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق را برای خود محفوظ می داند.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه شرایط آمریکا بعد از پیروزی بایدن در انتخابات اشاره کرد و گفت که ایران کشوری نیست که در مسائل و پرونده‌های مختلف خریده یا فروخته شود و یا اینکه به نیابت از ملت‌‌های منطقه با آمریکایی‌ها مذاکره کند. کما اینکه به اروپایی‌ها نیز گفته است که مذاکره و گفت‌وگو به نیابت از یمنی‌ها یا دیگران در منطقه به آن مربوط نمی‌شود.

او گفت: واشنگتن اصرار داشت که با تهران بر سر میز نشسته و پرونده عراق را بررسی کند. وقتی خیلی اصرار کردند، ایران پاسخ داد، با عراقی‌ها صحبت کنید، اگر آنها صلاح دیدند، ما مانعی نداریم اما به دو شرط؛ مذاکره با حضور طرف عراقی باشد و دوم اینکه دیدار علنی باشد.

سید حسن نصرالله درباره اوضاع داخلی لبنان هم اظهار داشت: بین ما و بین سعد الحریری نخست وزیر لبنان فضای مثبت و همکاری وجود دارد. این مشکل عدم اعتماد است که تشکیل دولت را به تأخیر انداخته و این مشکل به صورت اساسی بین میشل عون رئیس جمهور و الحریری است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما