plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۳۸۳۲

نخست‌وزیر عراق: هرگز تسلیم ماجراجویی‌های قانون‌شکنان نمی‌شویم

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با بیان اینکه «برای امنیت کشورش، در سکوت تلاش کرده» گفت، عراق هرگز تسلیم «ماجراجویی قانون‌شکنان» نمی‌شود.
نخست‌وزیر عراق: هرگز تسلیم ماجراجویی‌های قانون‌شکنان نمی‌شویم
به گزارش ایصال نیوز، نخست وزیر عراق روز جمعه در توییتی درباره امنیت عراق، در مورد یک رویارویی قاطع صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «مصطفی الکاظمی در توییتر» گفت: «امنیت عراق، امانتی بر گردن ماست. ما تسلیم هیچ ماجراجویی و توطئه‌ای نخواهیم شد. ما در سکوت و بی سروصدا برای بازگرداندن اعتماد به مردم و دستگاه‌های امنیتی و ارتش در کشور تلاش کرده‌ایم؛ کشوری که با ماجراجویی‌های قانون‌شکنان، امنیتش متزلزل شد».

الکاظمی با تاکید بر مقابله با توطئه دشمنان افزود: «ما خواستار آرامش شدیم تا کشورمان به یک ماجراجویی بیهوده دیگر کشیده نشود؛ اما در صورت لزوم آماده یک رویارویی قاطع هستیم».

طی روزهای گذشته راکت‌هایی به سمت منطقه سبز بغداد که سفارت آمریکا در این منطقه قرار دارد، شلیک شد؛ حملاتی که گروه‌های مقاومت دست‌ داشتن خود در آن را رد کردند. 

گفتنی است، به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، نخست‌وزیر عراق روز دوشنبه گذشته نیز با «تروریستی» و «بزدلانه» خواندن این حمله، گفته بود «هیچ گونه تعرض به هیأت‌های دیپلماتیک را نمی‌پذیریم. ما گروهی از افراد مظنون مرتبط با حمله را دستگیر کردیم».

انتهای پیام/* 
 
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما