plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۱۳۷۰۴
در پیام تبریک به مناسبت روز پرستار

استاندار تهران: پرستاران قهرمانان عرصه مقابله با شیوع کرونا هستند

پرستارى هارمونی زیبایی از دانش، معرفت، تجربه و مهارت است
انوشیروان محسنی بندپی نوشت: در شرایط شیوع کرونا پرستاران به عنوان قهرمانان عرصه مقابله با این ویروس منحوس از جان خویش گذشته اند تا با ایثار و فداکاری خود جانی دوباره به جامعه بخشند.
استاندار تهران: پرستاران قهرمانان عرصه مقابله با شیوع کرونا هستند
به گزارش ایصال نیوز، استاندار تهران در پیامی میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت، متن پیام به این شرح است:
 
«من قام علی مریض یوما و لیلة بعثه الله مع ابراهیم الخلیل علیه السلام: کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را با ابراهیم خلیل علیه السلام محشور می کند. پیامبر اکرم(ص)».
 
حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است و جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می گذارد.
 
حرفه پرستارى هارمونی زیبایی از دانش، معرفت، تجربه و مهارت و همچنین اوج عطوفت، مهربانى و مراقبت است؛ پرستار خوش نام‌ترین همدم و همراه سخت ترین روزهای زندگی آدم هاست که به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، شبانه‌روزی به ارائه خدمات مشفقانه به بیماران و دردمندان می پردازد؛ به ویژه در شرایط شیوع کرونا پرستاران به عنوان قهرمانان عرصه مقابله با این ویروس منحوس از جان خویش گذشته اند تا با ایثار و فداکاری خود جانی دوباره به جامعه بخشند.
 
این فرشتگان زمینی تمام تلاش و توان خود را صرف نظام سلامت جامعه کرده اند تا ضمن کاهش آلام بیماران به ویژه بیماران کرونایی شرایط برای کنترل و مدیریت این بیماری فراهم شود، از اینرو در چنین شرایطی انتظار می رود تا با همراهی و همدلی شهروندان و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه در شب یلدا یاریگر این عزیران باشیم.
 
اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های ارزنده این قشر شریف در استان تهران تشکر و قدردانی نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 
انوشیروان محسنی بندپی
استاندار تهران

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما