plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۳۶۶۰
در پیش کنگره شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور

سرلشکر سلامی: فشار حداکثری دشمن شکست می‌خورد و دشمن دیگر رمقی برای تهدید کردن ندارد

دشمنان آرزوی تسلط بر ما را به گور می برند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مکتب اسلام را شکست ناپذیر توصیف و تصریح کرد: ما فرزندان عاشوراییم و با مدل عاشورا از دین و کشور دفاع می‌کنیم. فشار حداکثری دشمن شکست می‌خورد و دشمن دیگر رمقی برای تهدید کردن ندارد.
سرلشکر سلامی: فشار حداکثری دشمن شکست می‌خورد و دشمن دیگر رمقی برای تهدید کردن ندارد
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیش کنگره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور در مصلی ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و کسانی که سخاوتمندانه رشیدترین جوانان خود را برای دفاع از دین خدا و عزت اسلام و ملت زره جهاد پوشیدند و جوانانشان را بدرقه کردند، افزود:  عند ربهم یرزقون زیباترین موقعیت است زیرا قرب معنوی به خداوند متعال دارای اجر شهادت است و رسیدن به بالاترین نیکویی، میل درونی و کششش درونی شهیدان است.

وی با بیان اینکه عزت و آبروی مسلمانان از مسیر شهادت به دست آمده است، گفت: شهیدان این هنر را دارند که واقعیت‌های پنهان در ذهن دشمن را بشناسند؛ شهیدان قدرت بصیرت و نفوذ نگاه در اعماق و رفتار دشمن دارند تا طراحی دشمن را برای مسلمانان دریابند .


فرمانده کل سپاه  با بیان اینکه شهیدان دست می‌دهند تا دست‌های ما باز شود، تصریح کرد: شهیدان می‌سوزند و قطعه قطعه می‌شوند تا امت به آرامش برسد و در درون آتشی که در دشمن برافروخته است، "بردا" و "سلاما" هستند تا مردم با آرامش و امنیت زندگی کنند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهدا مظاهر غیرت الهی هستند، تصریح کرد: شهدا نمی‌توانند ببییند در سرزمین‌های اسلامی به نوامیس مسلمین تعرض و آنها بی خانمان شوند و قدرت تحمل این درد را ندارند.

وی ادامه داد: شهیدان نقشه دشمنان را می‌بینند زیرا قدرت رویت ملکوتی دارند اما دشمن می‌گوید شما نباید مستقل باشید و باید آنگونه عمل کنید که ما می‌گوییم و همه چیز را باید از ما بخرید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نیازمند باشیم و با کسانی دوست باشیم که آنان می‌خواهند، تصریح کرد: دشمن می‌گوید از مسلمانان و مظلومان و حتی از خودتان دفاع نکنید، موشک نداشته باشید تا ما بدون ترس از موشک، شب و روز شما را بزنیم و دانش نداشته باشید زیرا دانشمندان تان را می کشیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمن می‌خواهد تا عقب بمانیم و می‌گوید نیازی نیست با هویت اسلامی زندگی کنید، آنان همه وجود ما را می‌خواهند و ما هم به آنان می‌گوییم شما غلط می‌کنید برای ما تصمیم بگیرید، ما مسلمانیم و فقط در مقابل خدا تعظیم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما آزاد و مستقل هستیم، یادآور شد: آنها می‌گویند ما آمده‌ایم اینجا و  برای شما امنیت برقرار می‌کنیم، مسلح نباشید زیرا ما می‌گوییم چقدر سلاح داشته باشید و پیشرفت کنید اما جوانان برومند سرزمینهای اسلامی خواب‌های شیطانی دشمن را باطل می‌کنند و سینه‌های ستبر شهیدانی چون سردار سلیمانی و یارانش اجازه نمی‌دهد تیرهای بلا برجان مردمان ما بنشیند.

وی گفت: مردانی مانند شهید سلیمانی وجود دارند که ۴۱ سال لباس جهاد را از تن بیرون نمی‌کند و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد و عراق ، سوریه ، لبنان و .... همه جا میدان نبردش است.

سرلشکر سلامی با تاکید براینکه باید به مردان و جوانان شهید افتخار کنیم و اگر نبودند ما نبودیم، گفت: شهادت آنان معادل حیات، عزت، امنیت، پیشرفت ما است و با آنکه دشمن رها نمی‌کند ما ایستاده‌ایم و تا آخر می‌ایستیم و همه دشمنان را اخراج می‌کنیم .

وی افزود: دشمنان آرزوی تسلط بر ما را به گور می برند ؛ ما به آنان می گوییم از آرزوهای پست دست بکشید و به مردم ما کاری نداشته باشید.

فرمانده کل سپاه با عنوان اینکه تمام لوازم شکست دشمنان را دراختیار داریم و لوازمی که در اختیار ما است منحصربفرد است، گفت: به لطف الهی رهبر متفکر، شجاع، برجسته دارای تفکر الهی، دشمن شناس، حکیم و دور اندیشی داریم که هیچ جای عالم آن را ندارد.

سرلشکر سلامی با عنوان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شجاعانه با دلی آرام و روح و قلبی مطمئن و  قلبی امیدوار به آینده، امت را هدایت می‌کند، گفت: ما دشمن را می‌شناسیم زیرا مکتبی به نام اسلام داریم و میراث گرانبهای الهی برای بشریت را داریم.

وی مکتب اسلام را شکست ناپذیر توصیف و تصریح کرد: ما فرزندان عاشوراییم و با مدل عاشورا از دین و کشور دفاع می‌کنیم. فشار حداکثری دشمن شکست می‌خورد و دشمن دیگر رمقی برای تهدید کردن ندارد و هرگز درمقابل دشمن شکست نمی‌خوریم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه آرزوها و هدف‌های دشمن شکسته شده است، گفت: نه فشار حداکثری، ملت ایران را از ادامه راه و استقلال خویش منصرف کرد و نه ضجه ها و فشارهای دشمن این کشور را از گسترش قدرت دفاعی و موشک‌هایش و نه ترور شهیدان عزیزی همانند فخری زاده ملت را از ادامه راه پیشرفت‌های علمی بازخواهد داشت و نه شهادت سردار بزرگ، ما را از پای نشاند ؛ ما راه را ادامه می‌دهیم و خسته نمی‌شویم.

سرلشکر سلامی با تاکید براینکه به پیروزی اطمینان داریم و می‌دانیم تا پیروزی راه زیادی نمانده است، گفت: ملت عزیز ما نقشه شکوه را با استمرار ایستادگی کامل می‌کند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما